Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2012

Artikel bij ons inde krant:
Foto-IMSDZ3SL-G.jpg

Ben benieuwd naar de ervaringen van gisteravond. Was het de moeite waard om de trip te maken?

Ik stond in de startblokken om er naar toe te gaan, alleen de kans op slecht weer heeft mij weerhouden om te gaan.

Misschien zaterdag dan maar.

Vond de show gaaf, erg mooie bommen gezien (Parente) mooi ondersteund door tails en mines. Prachtige gouden finale ook!

Heb uiteraard gefilmd en een 60 foto's geschoten, zal straks wat uppen voor jullie :wink:

Hier alvast een voorproefje:

2a7gcyh.jpg

Ben benieuwd naar de ervaringen van gisteravond. Was het de moeite waard om de trip te maken?

Ik stond in de startblokken om er naar toe te gaan, alleen de kans op slecht weer heeft mij weerhouden om te gaan.

Misschien zaterdag dan maar.

De vooruitzichten zijn niet al te best voor zaterdag helaas,dus hopen dat het droog blijft.:mad:

Heb per ongeluk de verkeerde dag vrij gevraagd op werk, dus scarpatto gaat niet door voor mij, dus zal ik helaas alleen naar de Mexicanen gaan kijken.

Had best veel foto's gemaakt, heb de mooiste uitgezocht voor jullie:

2ps4yfa.jpg

fp8lsk.jpg

wi2ads.jpg

xbfk2f.jpg

25t91sx.jpg

28wnkgn.jpg

i6dpva.jpg

214v33l.jpg

33o0g7c.jpg

4vpobp.jpg

kspiw.jpg

nxkl7t.jpg

Als het goed is ben ik zaterdag weer aanwezig @Knokke.
Het blijft zwaar genieten daar!

:wink:

De geschiedenis van een leven in vuurwerk

De geschiedenis van een leven in vuurwerk

Op het strand in Duinbergen wordt momenteel voor de Franse vuurwerkmaker Féérie s.a.s. alles klaargemaakt voor de pyrotechnische show van vanavond. Het bedrijf viert dit jaar z’n 20ste verjaardag. Maar de ervaring van deze Franse vuurwerkmakers reikt veel verder terug. Stichter Joël Hamon is met de reuk van vuurwerkpoeder groot geworden, want z’n vader werkte voor één van de toenmalige pyrotechnische bedrijven. Vanavond wil de Franse bijdrage de geschiedenis van een leven in vuurwerk vertolken: van de geboorte, de onschuldige kindertijd en het huwelijk tot vreugde, maar ook strijd en conflict op weg naar wijsheid en zelfbeheersing.

Start om 22u bij de Wandelaar in Duinbergen.

Bron

Donderdag zeker gaan! De show van Scarpato heeft een hele mooie verassing in petto iets wat nog nooit vertoond is in Knokke-Heist!

Back
Bovenaan