Indian Box [Ass.]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: KY7301
Artikelnaam: Indian Box
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 7x 315 gram & 1x 340 gram
Aantal Schoten: 25 schoten per cake
Effectomschrijving: 8 mooie 25 schots Cakes in een box - 8 prachtige cakes met verschillende effecten.
Tube diameter: 25 mm.
Kooi: Nee
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 20-25 sec.
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € ...
Voorverkoopprijs: € ...

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk stookvoer, geen groots caliber maar de burst is altijd goed hard bij chinared. Voor mij erg belangrijk want dat is een groot deel van de beleving.

Ook zeer benieuwd hier, staat sowieso al op de lijst.. mits de prijs redelijk is in een eventuele actie :angel:

Staat nu voor 125 euro op de site, prima prijs voor 8 cakes en met de 20% zelf uitzoeken heb je dus ook nog 25 euro voor een extra cake.

Zelf niet echt een CR fan omdat ik toch vaak wat mager vind. Op de video komt deze toch wel aardig goed over. 125 voor 8 cakes is op zich ook nog netjes geprijsd.

Is dit geen 25mm? Het wordt de grotere broer van de Hakuna Matata genoemd. Ook het filmpje lijkt niet 20mm.

Als ik de beelden zo inschat en vergelijk met eerdere cakes van chinared dan zeg ik 20mm. Als dit pakketje echt 125 moet kosten kan je beter losse 20mm cakes kopen.

Dat moeten dan wel erg goede 20mm cakes zijn en als je naar andere CR 20mm potjes kijkt is dat natuurlijk niet echt realistisch. Dit is hoogst waarschijnlijk gewoon 25mm

Wie weet het verschil tussen deze en de hakunamatata? Is het wel zinvol om ze allebei te kopen? Vorig jaar de hakunamatata gehad, die was prima! Voor mijn gevoel lijken ze wel op elkaar..

Back
Bovenaan