Indian Box [Ass.]

niks, deze CR dealer heeft vrijwel altijd de hoofdprijs voor alles, ook in de internetvoorverkoop al

Wat een winkel is dat dan zeg :bonk:

Heeft die toko hier een topic in het winkeltopic, zo ja: plaats dan daar even een bericht over het hoe en wat.

Hoe wordt deze geleverd? In karton?

niks, deze CR dealer heeft vrijwel altijd de hoofdprijs voor alles, ook in de internetvoorverkoop al

Maar ja, dat heb ik dus met allerlei dealers hier van allerlei importeurs.

Wat een winkel is dat dan zeg :bonk:

Heeft die toko hier een topic in het winkeltopic, zo ja: plaats dan daar even een bericht over het hoe en wat.

En vervolgens? Niet voor niets bestaat het gezegde "Wat de idioot er voor wil geven.". Ze mogen vragen wat ze willen, al is zo'n bedrag buitensporig. In de randsteden is €30 euro erbovenop of zo vrij normaal geloof ik.

Hoe wordt deze geleverd? In karton?

Maar ja, dat heb ik dus met allerlei dealers hier van allerlei importeurs.

En vervolgens? Niet voor niets bestaat het gezegde "Wat de idioot er voor wil geven.". Ze mogen vragen wat ze willen, al is zo'n bedrag buitensporig. In de randsteden is €30 euro erbovenop of zo vrij normaal geloof ik.
Als waarschuwing voor de forumbezoekers, dat ze beter even verder kunnen kijken misschien?

Als waarschuwing voor de forumbezoekers, dat ze beter even verder kunnen kijken misschien?

True.

Maar niet voor iedereen is verder kijken een optie als je perse dat ene artikel van CR wil hebben.
Maar in dat geval kun je beter voor een andere merk(lijn) gaan inderdaad.

Dat maakt het nog interessanter!
Gezien er al een aantal producten zijn afgevallen toch deze set maar meenemen.

Vanavond eens over nadenken.

Hier in de buurt overal uitverkocht.
Logisch gevolg voor een product dat wel scherp geprijsd is.

Met kooi? Jeetje... als ik dat had geweten had ik 2 setjes besteld. Heb wel vertrouwen in China Red (voorgevoel). De sample filmpjes komen regelmatig in de buurt van de daadwerkelijk productie en deze cakes ogen prachtig op film voor in de avond!

Gisteren zo zitten twijfelen, als ik geweten had dat het met kooi was dan stond die hier ook in de straat. Volgend jaar dan maar ��

Wordt hier aangeboden voor 99,- als je de korting er af haalt, voor omgerekend 12,5 per cake wel een top setje denk?!:D Misschien stomme vraag maar laten ze die kooi er omheen zitten als je het komt ophale, Of haalt de winkelier het er wel vanaf voor de klant?

Wordt hier aangeboden voor 99,- als je de korting er af haalt, voor omgerekend 12,5 per cake wel een top setje denk?!:D Misschien stomme vraag maar laten ze die kooi er omheen zitten als je het komt ophale, Of haalt de winkelier het er wel vanaf voor de klant?
Waar is hier?

Deze worden iig in een kooi geleverd :

Bekijk bijlage 77806

Even een nieuwe mededeling : vandaag nog extra laten checken aangezien ik begon te twijfelen door de vele reacties : deze set is toch kooiloos.
Vreemd want gisteren had ik echt een doos en die zat in een kooi :bonk:

Wordt hier aangeboden voor 99,-

Inderdaad, waar is hier ?

Edit, zag je antwoordt pas net. Voor 99 euro is het wel een hele mooie set.

Back
Bovenaan