Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
niks, deze CR dealer heeft vrijwel altijd de hoofdprijs voor alles, ook in de internetvoorverkoop al
niks, deze CR dealer heeft vrijwel altijd de hoofdprijs voor alles, ook in de internetvoorverkoop al
Wat een winkel is dat dan zeg
Heeft die toko hier een topic in het winkeltopic, zo ja: plaats dan daar even een bericht over het hoe en wat.
Als waarschuwing voor de forumbezoekers, dat ze beter even verder kunnen kijken misschien?Hoe wordt deze geleverd? In karton?
Maar ja, dat heb ik dus met allerlei dealers hier van allerlei importeurs.
En vervolgens? Niet voor niets bestaat het gezegde "Wat de idioot er voor wil geven.". Ze mogen vragen wat ze willen, al is zo'n bedrag buitensporig. In de randsteden is €30 euro erbovenop of zo vrij normaal geloof ik.
Als waarschuwing voor de forumbezoekers, dat ze beter even verder kunnen kijken misschien?
Toch wel? Iemand beweerde eerder in het topic van niet, maar volgens mij is jouw info geloofwaardiger
Waar is hier?Wordt hier aangeboden voor 99,- als je de korting er af haalt, voor omgerekend 12,5 per cake wel een top setje denk?!Misschien stomme vraag maar laten ze die kooi er omheen zitten als je het komt ophale, Of haalt de winkelier het er wel vanaf voor de klant?
Wordt hier aangeboden voor 99,-