Indian Box [Ass.]

Wie weet het verschil tussen deze en de hakunamatata? Is het wel zinvol om ze allebei te kopen? Vorig jaar de hakunamatata gehad, die was prima! Voor mijn gevoel lijken ze wel op elkaar..

Als je vorig jaar de hakunamatata hebt gehad zou ik nu voor deze gaan goede prijs deze set lijkt me .

Ziet er uit als een leuk setje. €15 per stuk voor 25 mm en 318 gram kruit
Interessante set.

Kan iemand mij nu eens vertellen wat het verschil is tussen met kooi en zonder kooi?
De burst bij china red is altijd goed hard,betekent dit dat als een artikel zonder kooi komt,dat het beduidend zachter is?

Ik heb van deze en de Hakuna ( om een beetje vergelijk te kunnen maken )het china filmpje bekeken en het lijkt mij of de burst van deze toch wat harder is ?

Is dit 20 of 25mm? En komen deze met of zonder reservelont?

Iemand die op deze lopende vragen definitief helderheid kan verlenen? Waar is user Bakero (iets in die zin was het), die was toch aan CR geallieerd en zou deze vragen kunnen beantwoorden?

Is dit 20 of 25mm? En komen deze met of zonder reservelont?

Iemand die op deze lopende vragen definitief helderheid kan verlenen? Waar is user Bakero (iets in die zin was het), die was toch aan CR geallieerd en zou deze vragen kunnen beantwoorden?

Geen idee wat de maximale vulling voor 20 mm is, hier zou je dan uitkomen op bijna 14 gram per tube. daarom ga ik uit van 25 mm tubes.
Bakero1973 is dat inderdaad, maar geen idee of hij nog een lijntje heeft met CR

Laatst bewerkt:
Cake 7 van de nieuwe Indian Box = Cake 2/6 in het filmpje van de Hakuna Matata

Klopt, hier in de aanbieding voor 180 :rolleyes:

Je moet eens gaan overwegen te verhuizen, kerel. Jeetje... 180 euro! :bonk:
Werkelijk ongelofelijk. Overal zie ik deze voor 125 euro te koop staan en daarnaast ook nog 20% extra vuurwerk. Bij ANO zelfs nog op demo dag (wat niet is doorgegaan) kreeg je ook daar nog eens 15% korting bovenop. M.a.w. betaalde je slechts 106 euro met 20 euro gratis vuurwerk. Wat krijg je bij die winkel dan er nog bij, of weet je dat niet?

Back
Bovenaan