[Indextopic] knalcakes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het blijft verschrikkelijk moeilijk om al de knalcakes te vergelijken zeker omdat er van veel nieuwe knalcakes samples geschoten zijn op de demo's.

Met oud en nieuw kunnen zien welke productie cake er het hardst is.

Dat de overheid cakes afkeurd omdat er geen uitwerking inzit buiten de knal is erg kortzichtig.
Wees blij dat de liefhebbers legaal kopen omdat het zo hard knalt en het liefst zonder sterretje of iets anders erbij.
Dus aanpassen die regeling nadere eisen.

Oh ja, ik had al een beetje zo'n idee. Dat blijft toch een handige verkooptruc. Dan maar even wachten op een demo.

Ik denk dat iedereen zijn favoriete knalcake wel zal vinden.
Ze hebben allen een goede knal maar verder zijn ze verschillend.
De 1 heeft een mine met sterren, de ander een crackling mine en een crackling uitwerking. ook zijn er diverse andere met color tail of een kleurtje in de uitwerking.
Keuze genoeg.

Ik ga dit jaar alle nieuwe knalcakes van Hardix proberen. Ik heb ze op de demo gezien en gehoord en het zijn echt harde knallen, een lekker tempo en lekker felle flitsen. Na oud en nieuw horen jullie wel of deze de Silver Salute er bijvoorbeeld uitknalt.

Tot nu toe was het voor mij de Silver Salute, maar dit jaar ga ik de Blue Thunder van Evolution (Royal) maar eens proberen. Een gouden mine gevolgd door een TI-boeket. Qua volume moet hij de Silver Salute makkelijk halen of zelfs overtreffen, dus ik ben benieuwd. De finale is in ieder geval wel geweldig: 16 shots in 1x.

http://www.youtube.com/watch?v=h6miaTaysDk

Zo, die finale ziet er inderdaad goed uit. Voor mij dit jaar geen Evolution, aangezien goedkopervuurwerk.nl deze helaas niet verkoopt!

Tot nu toe was het voor mij de Silver Salute, maar dit jaar ga ik de Blue Thunder van Evolution (Royal) maar eens proberen. Een gouden mine gevolgd door een TI-boeket. Qua volume moet hij de Silver Salute makkelijk halen of zelfs overtreffen, dus ik ben benieuwd. De finale is in ieder geval wel geweldig: 16 shots in 1x.

http://www.youtube.com/watch?v=h6miaTaysDk

Tsja, ik zou je niet gek laten maken door films uit China. Het blijft altijd nog afwachten wat er van over blijft in Nederland. Zo zijn er meerdere situaties geweest waarin producten uit China tijdens het vervoer naar Nederland een paar grammen zijn verloren.

Tsja, ik zou je niet gek laten maken door films uit China. Het blijft altijd nog afwachten wat er van over blijft in Nederland. Zo zijn er meerdere situaties geweest waarin producten uit China tijdens het vervoer naar Nederland een paar grammen zijn verloren.

Inderdaad, china films willen nog welleens een vertekend beeld geven en net wat mooier, maar ik ben er van overtuigd dat dit een topper wordt onder de knalcakes. 64 shots a 7,5 gram in 20 seconden, met daaronder goud / blauwe mines en een finale van 16 shots... zo vind je er niet veel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan