[Indextopic] knalcakes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij staat de Screaming Salute er nog niet bij, dus bij deze:

Naam: Screaming Salute
Importeur: Royal Fireworks
Merk: The FU Collection
Aantal schoten: 45 schots
Effect: Whistling tail to salute with silver star
Prijs: €33,95

Meer informatie over dit product is hier te vinden.

Mijn mening is toch de Silver Salute maar dat kiezen de meeste hier.

- Je kan dit verhaal lezen hoeft niet -

Ik liep bij oud en nieuw 2010 - 2011 op straat slechte kleirotjes aftesteken. Het was toen rond 20:00 dus het was al aardig donker.

Toen ik bezig was een andere kleirotje te pakken hoorde ik gruwelijke knallen. Ik keek gelijk naar boven en ik zag boeketten van een knal van hier tot gunten.

Ik ging naar de ovenkant en zag dat het een Silver Salute was. Degene die het afstak was een 11 jarige jongen met een vader.

Die jongen keek net zo verbaasd als ik, maar vond het o zo geweldig. En die vader die keek naar de lucht en bewoog geen éne seconde van het vuurwerkspectakel.

Toen het voorbij liep en vroeg: "Waar verkopen julie die gruwelijke knalcake?"

Zij zeiden: "Cake? Het is een pott hoor"

En toen liepen ze langzaam weg verder om ook hun vuurwerk af te steken.

Ik liep terug naar mijn huis en ging verder kleirotjes af te steken. (Ik vergeet die dag nooit meer)

Nu weet ik nog steeds niet waar je het moet kopen ;P.

ik ga eens kijken of er een dealer in de buurt is die hardix verkopen , zo ja zou ik ze bijde nemen , want de hardix vind ik meer iets voor overdag en de ander mooier voor s avonds

Ik ben heel benieuwd hoe de Salute cakes van China Red het gaan doen in vergelijking met maar dat wordt nog even afwachten met beoordelen tot 10 december bij de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal ben ik bang.

Ik kon het topic over de enkel shots mortieren niet vinden... maar heb even een vraagje.

Welke enkel shot mortier geeft een hardere knal?

- Thunderking
- Knock Out (Welkoop)

Graag reactie.

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan