Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga dit jaar alle nieuwe knalcakes van Hardix proberen. Ik heb ze op de demo gezien en gehoord en het zijn echt harde knallen, een lekker tempo en lekker felle flitsen. Na oud en nieuw horen jullie wel of deze de Silver Salute er bijvoorbeeld uitknalt.
Inderdaad, china films willen nog welleens een vertekend beeld geven en net wat mooier, maar ik ben er van overtuigd dat dit een topper wordt onder de knalcakes. 64 shots a 7,5 gram in 20 seconden, met daaronder goud / blauwe mines en een finale van 16 shots... zo vind je er niet veel.
Maar het princiepe blijft een knal cake.
Tuurlijk is de mine een mooie toevoeging.
Als de knal niet goed is zal ik hem laten staan.
Maar laten we afwachten op de demo's zodat we hem echt kunnen beoordelen.
Bullit Rain? Nooit van gehoord, hebbie een link?Tot op heden ben ik nog steeds van mening dat de Silversalute de beste en de Bullit Rain de mooiste knalcake is van NL.
Echter hoop ik dat deze mening dit jaar gaat verranderen
gr
En wat vinden jullie van de titanium thunder van hardix?
Ik denk dat de Secret salute, afgaand op de productfilm, een drolletje gaat leggen op iedere bestaande knalcake. Wat een geweld!
Ik denk dat de Secret salute, afgaand op de productfilm, een drolletje gaat leggen op iedere bestaande knalcake. Wat een geweld!
Is er een NL film waar er 1 alleen op staat?
Ik heb een filmpje gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=2WcV32UxGiA&feature=player_embedded
Maar ik weet niet of dit in Nederland is opgenomen.
Zo te zien in China of ze hebben de hele stad zonder stroom gezet om het op te nemen.
Het tempo is ook 2x sneller als op de NL demo.
Lijkt er niet op.