[Indextopic] knalcakes

Status
Niet open voor verdere reacties.
ligt aan de prijs voor mij dan bv als je een mooie knalcake voor 35 euri koopt die na 25 sec weer op is vind ik zonde.dan haal ik liever 3 nitraat cakes doorlussen en dan heb je een minuut lang spektakel voor minder geld.

Ik ga dit jaar alle nieuwe knalcakes van Hardix proberen. Ik heb ze op de demo gezien en gehoord en het zijn echt harde knallen, een lekker tempo en lekker felle flitsen. Na oud en nieuw horen jullie wel of deze de Silver Salute er bijvoorbeeld uitknalt.

Die van Hardix geef ik dit jaar ook een kans.

ik vind qua knal de Silver Salute stipt op nummer een blijven staan er zit bij deze gewoon enorm veel kracht achter. Maar als ik kijk naar tempo opbouw en plezier vond ik de colourfull thundertail van bon veel mooier maar daar betaal je dan ook wel weer voor. Dit jaar geef ik de Secret Salute van Rubro ook een grote kans om de andere twee te overtreffen doordat hij door die crackling weer een heel ander effect heeft en het hierdoor weer misschien geen echte knalcake is. dus als je voor echte prijs kwaliteit wilt gaan blijf ik gewoon bij de Silver Salute maar het mooitse vind ik nog om ze alle drie te nemen en dat gaat dit jaar zeker gebeuren:)

Ik geef de knalcake's van hardix dit jaar ook een kans!

Heb op een consumenten show van zo'n 10/15 meter afstand een finale gehoord van stuk of 3 of meer silver salute's . Moet zeggen dat het toch aardige knalcake's zijn waarmee je een leuke finale kan maken.

De burst springt er ook weer net boven andere cake's uit ( sier cake's met een goede burst heb ik het dan over ).

Hoop dat die van Hardix even goed presteren of net wat beter. Alleen wel jammer dat ie geen ti boeket hebben etc. En hij schiet echt snel leeg ( thunderstruck ).

Inderdaad, china films willen nog welleens een vertekend beeld geven en net wat mooier, maar ik ben er van overtuigd dat dit een topper wordt onder de knalcakes. 64 shots a 7,5 gram in 20 seconden, met daaronder goud / blauwe mines en een finale van 16 shots... zo vind je er niet veel.

Maar het princiepe blijft een knal cake.
Tuurlijk is de mine een mooie toevoeging.
Als de knal niet goed is zal ik hem laten staan.
Maar laten we afwachten op de demo's zodat we hem echt kunnen beoordelen.

Ik ben niet zo van de knalcakes maar nu wel verleid door de knal, ritme en prijs van de Thunderstruck van Hardix! Grote kans dat het zelfs m'n énige cake wordt dit jaar om de geesten te verdrijven :p

Maar het princiepe blijft een knal cake.
Tuurlijk is de mine een mooie toevoeging.
Als de knal niet goed is zal ik hem laten staan.
Maar laten we afwachten op de demo's zodat we hem echt kunnen beoordelen.

Yup, wijze woorden :).
Dit geldt voor heel veel producten. De 'zekerheden' heb ik al besteld, zeker omdat sommige importeurs al vrij vroeg in het seizoen hun producten hebben laten zien. Vooral met nieuwe producten is het belangrijk om soms te wachten, in het verleden zijn we wel vaker teleurgesteld na eerdere goede berichten.
Komende weken worden weer belangrijk :).

Tot op heden ben ik nog steeds van mening dat de Silversalute de beste en de Bullit Rain de mooiste knalcake is van NL.
Echter hoop ik dat deze mening dit jaar gaat verranderen:p

gr

Tears of beauty van royal staat voor mij op nr.1 Silver salute blijft ook top maar door de prijsstijging geef ik nu zeker de voorkeur aan concurent aangezien die bijna dezelfde klappen geeft voor een paar euries minder.

Ik denk dat de Secret salute, afgaand op de productfilm, een drolletje gaat leggen op iedere bestaande knalcake. Wat een geweld!

Ik denk dat de Secret salute, afgaand op de productfilm, een drolletje gaat leggen op iedere bestaande knalcake. Wat een geweld!

Heb jij al een filmpje kunnen vinden waar gewoon één Secret Salute wordt afgeschoten, want ik heb tot nu toe alleen een filmpje gezien waar er drie tegelijk worden afgeschoten. En dat geeft natuurlijk een misleidend beeld. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan