[Indextopic] knalcakes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had dit jaar voor het eerst een serie knalpotten in mijn assortiment.
Silver Salute topper, knalt hard, mooie mines etc.
Maar welke voor mij persoonlijk boven alles uit knalde was de 500 grammer van GBV de Asian Thunder Cake, alleen is deze wel ruim 2x zo duur als de Silver Salute.
Manon het Kanon van Marijn is leuk, maar haalt het niet bij bovengenoemde 2.

Voor mij staat de Silver Salute nog steeds op nummer 1! Heerlijke knallen, de mines zijn mooi uitgewerkt en ze worden met meerdere tegelijk de lucht ingeschoten. Blijft een topper die moeilijk te verslaan is.

Had zelf een aantal knalcakes dit jaar:
Earthquake van Pronk: Goeie knallen en 100 shots in een redelijk rap tempo. Voordeel vond ik de prijs: € 39,95 voor 100 sh

Thunderking XXL was ook een topper. 10 slvo's van 10 en goeie flitsen.

Knock Out XXL, 36 sh. Goeie knalcake maar niet 24,95 waard. Paar euro erbij kun je de 100 shots Earthquake nemen.

Silver Salute: verreweg de hardste knallen. Volgend jaar een mooi poject maken met deze cake.

MC thunder: ik had de 16 sh, leuk voor overdag maar valt savonds nauwlijks op.

Verder had ik 20 stuks Extreme Salute (2 voor 24,95 bij Pronk) goeie knal (hoog in de lucht) en tevens een mooi bouquet. Er zijn overigens 3 variaties dus een doorlontproject wordt erg mooi!

Verder had ik 20 stuks Extreme Salute (2 voor 24,95 bij Pronk) goeie knal (hoog in de lucht) en tevens een mooi bouquet. Er zijn overigens 3 variaties dus een doorlontproject wordt erg mooi!

Van de Extreme Salute zijn er 6 verschillende versies en is niet per definitie een knalcake, alhoewel ze wel een goede burstknal hebben :)
Dit even voor jouw info.

Dit even tussendoor gezegd, en we gaan weer lekker on-topic verder :)

Ik ken er maar 1, Asian thunder Budget B
81 Shots, eerst 36 single shots achter elkaar, daarna 5x 1rij van 9 shots de lucht in.
Wat een geweld :)

Ik had dit jaar ook twee silver salutes. Best leuke knal cake :D Van mij mogen de knallen eigenlijk nog wel harder, maar voor nederlandse begrippen is hier niks mis mee!

Is er iets wat harder gaat eigenlijk?

1 Thunder coloured heaven - Zena
2 Silver salute - Dynasty
3 China Thunder - Katan ( qua prijs kwaliteits verhouding een aanrader )

Ik hou niet echt van knalcakes, mij gaat het meer om het boeket, maar als ik moet kiezen:
1. Silver Salute (Deze cake is er ook met de naam: Battle of new Orleanse) - Wolff

Ik hou niet echt van knalcakes, mij gaat het meer om het boeket, maar als ik moet kiezen:
1. Silver Salute (Deze cake is er ook met de naam: Battle of new Orleanse) - Wolff

Hoe bedoel je dat precies?
SS en Battle of New Orleans zijn verschillende cakes he:D

Qua hardheid van de knal:

1) Silver Salute
2) Colorful Thunder Tail
3) Hoogmoed

Qua totaalplaatje:
1) Hoogmoed
2) Silver Salute
3) Colorful Thunder Tail

Ik had dit jaar ook twee silver salutes. Best leuke knal cake :D Van mij mogen de knallen eigenlijk nog wel harder, maar voor nederlandse begrippen is hier niks mis mee!

Is er iets wat harder gaat eigenlijk?

Ik denk niet dat je in Nederland iets vind dat (echt hoorbaar) harder gaat als de Silver Salute...

Nou Marchel, je moet wel toppertjes in huis hebben met al die lekkermakerij :p
Hopen voor je dat het ook in de smaak valt :)

Top 5.
1. Silver Salute
2. Thunderking XXL
3. Salute
4. MC Thunder
5. Thunderking

Ik vind knalcakes geweldig
Dit jaar weer op me lijstje.

Silver Salute 4x
Salute 4x
Thunderking XXL 2x
MC Thunder 4x