In Shock (Salute cake 1)

Om 10.00 moest het maar gebeuren. Lekker rammen met de Salute Cake 1. Wat een Topper!!

Hierbij het filmpje:

Dat was ook mijn 10.00 uur project, ging een man over de zeik tegen me. Hij zei dat is illegaal hè, mag niet kerel.

Heb ik ook verscheidene keren gehoord die dag. Zelfs de politie die op de hoek stonden keken met een peinzend gezicht toe. Ook over de golden power en 4 seasons... haha allemaal hartstikke legaal mensen!

Hij is uber. ik heb schuurmans gemaild met de vraag wat er dit jaar gaat gebeuren en wat de problemen zijn omtrent de keuring.

De 2013 versie vond ik qua tempo beter dan de 2012 versie. Knallen waren ongeveer hetzelfde en de sterren tussendoor vond ik echt niet storend.

Op sommige filmpjes zie ik wel aardig wat sterren... ook ik had de 2013 versie en er was geen enkele ster te zien. Verder ga ik er ook niet op in want de knallen waren gewoon goed. Ben nog helemaal In Shock :D

Precies, aan die sterren kon ik me totaal niet hinderen hoor! Scheelt ook wel dat ik een tijd terug al had vernomen dat er sterren in waren verwerkt. En niet te vergeten: De burst is echt ontiegelijk hard, dan boeien die paar sterren echt niemand. Vooral overdag merk je daar helemaal niks van en s'avonds kan ik me er ook niet aan ergeren.

Op 1 of andere manier had ik het idee dat de 2013 versie harder was dan de 2012 versie, maar dat zal ik me vast verbeeld hebben. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik deze cake liever Stand-Alone schiet dan in een project. Ik had een project met 4 tegelijk en dat is me toch een bizar blok wat je dan maakt, maar alsnog zou ik er evenveel van genieten als ik er gewoon 1 tegelijk schoot.

Persoonlijk zou ik deze cake gewoon los schieten en niet een aantal tegelijk. Stand-alone is die al indrukwekkend genoeg.

Ach ja, je heb van die gekken die kopen gelijk 5 a 6 karton. :p Dan willen ze er nog wel eens een assorti van 6 a 12 cakes tegelijk van maken! :wink:

Filmpje van afgelopen oud en nieuw :)
Het gaat hierbij om die 2012 versie.
Hij begon helaas met de finale.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan