In Shock (Salute cake 1)

Vandaag voor het eerst afgestoken (2013 versie), de t*ring wat een klappen joh :p
Met zulke cakes kan je illegaal vuurwerk (en de daaraan verbonden risico's) prima links laten liggen :thumbup:
Filmpje komt later online, nu eerst weer verder met stoken ghehe :D

Jwtjuh :bye:

Al een paar weggestookt! Dit is gewoon met geen andere knal cake te vergelijken!!!! Prachtige constante doffe dreun! Hier droomt elke freak van! Heb de 2013 versie btw.

Voor Nederlands vuurwerk is deze cake echt ongekend goed zeg! Vandaag - eindelijk - eentje mogen aanschouwen; maar volgend jaar wil ik er een karton van hebben. Zal de eerste keer zijn dat ik illegaal laat staan om legaal te kopen.

Wauw, meegemaakt met de mannen in Amersfoort/Hoogland. Zelf niet kunnen kopen. Maar dit is echt hard voor legaal. De Secret Salute gaat al lekker. Alleen deze heeft echt doffe dreunen, Als ik niet van zijn bestaan af wist had ik em gezet bij de lijst: Filmpjes illegaal vuurwerk.

Als ze zulke cakes introduceren zullen veel meer mensen het Nederlandse pad kiezen in plaats van het buitenlandse. Nu alleen nog wat extra kruit voor het boeket erbij..

Hij is echt heerlijk om mee te maken.ik had er 7 en heb er voor de zekerheid toch 2 bewaard.(je weet maar nooit).
Trouwens de Loud & Clear,waar ik er ook 1 van had was ook niet te versmaden. Een goede tweede misschien.:wink:

Wat een bak! Iedereen stond er hier verstelt van dat dit hier te krijgen is. Hopelijk is deze cake dit jaar ook weer te verkrijgen.

Ging zeker hard en ben het er wel mee eens dat dit de hardste knalcake van nl is, maar in vergelijking met zowel de dutch thunder en de thunder salute van rubro vond ik de verschillen minder groot dan ik had gedacht op basis van alle berichten hier.
Afhankelijk van wat je hiervoor moet betalen, zou ik toch meer voor de andere gaan, als het prijsverschil 1/3e is.

hadden diegene die hem ook hadden ook flash salutes ? Ik had er 1 afgeschoten die had een boeketje, 2 hadden de flash salutes zoals vorig jaar. Heb er 3 bewaard voor aankomende 3 jaren elke jaar een kippevel momentje.(als deze niet meer terug komt)

Yep ik had ook flash salutes in de 2013 versie. Die waren ook ontiegelijk fel. Na afloop kon ik een minuut lang nog de flash in mn ogen zien...

Had er 3 van Valk, wat gingen ze hard! Had er wel eentje tussen met een laagklappende bombette maar verder lekkere bakjes!

Wat een prestatie weer van deze cake!
Alleen jammer dat er af en toe 1 bombette niet afging, maar wanneer die er volgend jaar weer is komt ie er zeker vaker!

Ik had ook flash. Was gewoon echt heel erg goed. Iedereen vroeg of het legaal was. Naar mijn idee niet minder dan vorig jaar. Heb er twee bewaard voor volgend jaar.
Greetzz

Kreeg van de buurman (dik in 60) een dikke duim. Dat is geen nl potje zei hij. Jawel hoor. Wat een dreunen kwamen hier vanaf zeg.

Ja hier kan geen een knalcake tegenop, wat een geweld... rubro gaat echt een stuk zachter, alles gaat zachter.
Reacties waren ook dat dit illegaal is... echt niet!
Heb er lekker nog 4 bewaard mochten ze er volgend jaar niet meer zijn.
Wat mij betreft het product van 2013/2014

Yep ik had ook flash salutes in de 2013 versie. Die waren ook ontiegelijk fel. Na afloop kon ik een minuut lang nog de flash in mn ogen zien...

Haha inderdaad die van ons hadden ook een zeer felle flash (2013). Ik had ze per vier tegelijk in de finale verwerkt en een poos nadat ze afgelopen waren zag ik ze nog steeds op mijn netvlies zitten:p. Iedereen was echt heel erg te spreken over deze bak! Niet normaal hard. In m'n finale werd hij vooraf gegaan door een delicious thunder final edition, als je dan de knallen van de in shock hoort :D compleet ander niveau. Op de demo waar ik de 2013 versie gezien had zaten er sterren bij, maar vannacht geen enkele kunnen zien. Helemaal top dus!

Back
Bovenaan