Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toch jammer van de sterren die nu bij de knal zitten
Gezien op een demo 21e, en ik zag meer sterren dan bij die ik vorig jaar had. Daar was inderdaad de gele bombette zachter dan de rest maar ook daar zag ik toen niet zo duidelijk en vaak sterren als bij de nieuwe versie. Ik vind dat wel jammer, maar niet dramatisch storend ofzo. Als het maar beukt hè.Ja klopt maar die had ik echt niet bij allemaal zitten, vorig jaar zaten er lichtere knallen tussen, dat waren die met de sterren... is bijna niet te merken. Dat is nu ook dus exact hetzelfde recept als die van vorig jaar.![]()
Ik vind ze niet super hard gaan, iig niet zo hard als vorig jaar dat is me al lang duidelijk.
Hij komt wel boven de big 19 uit en boven alle andere knalcakes in nederland maar vorig jaar ging deze gewoon harder dan de bs 120 van een vent hier verderop.
Dat haalt ie dit jaar gewoon niet.
je moet eens kappen met dat ge*** hier op het forum afcacbs.
ook dat je zogenaamd gisteren om 01:30 een karton big19 hebt weg geschoten:s
+ andere domme opmerkingen.
22 december 2013 aangemeld en ik irriteer me NU AL aan je...
ontopic: de knallen klinken goed op de filmpjes
jammer van de sterren idd, maar ach, als hij maar hard klapt.
Voer voor de antilobby! Hoop dat je dat snapt.Sjon beton heeft gewoon wat last van kruitstress, laat die jongen maar.
Ik schiet iedere 1ste verkoopavond altijd een showtje met een paar vrienden, nemen we allemaal een paar dozen vuurwerk mee en dan is het lekker knallen geblazen.