In Shock (Salute cake 1)

Toch jammer van de sterren die nu bij de knal zitten

Ja klopt maar die had ik echt niet bij allemaal zitten, vorig jaar zaten er lichtere knallen tussen, dat waren die met de sterren... is bijna niet te merken. Dat is nu ook dus exact hetzelfde recept als die van vorig jaar. :-):p

Ja klopt maar die had ik echt niet bij allemaal zitten, vorig jaar zaten er lichtere knallen tussen, dat waren die met de sterren... is bijna niet te merken. Dat is nu ook dus exact hetzelfde recept als die van vorig jaar. :-):p
Gezien op een demo 21e, en ik zag meer sterren dan bij die ik vorig jaar had. Daar was inderdaad de gele bombette zachter dan de rest maar ook daar zag ik toen niet zo duidelijk en vaak sterren als bij de nieuwe versie. Ik vind dat wel jammer, maar niet dramatisch storend ofzo. Als het maar beukt hè.

Ik vind ze niet super hard gaan, iig niet zo hard als vorig jaar dat is me al lang duidelijk.

Hij komt wel boven de big 19 uit en boven alle andere knalcakes in nederland maar vorig jaar ging deze gewoon harder dan de bs 120 van een vent hier verderop.
Dat haalt ie dit jaar gewoon niet.

Volgens mij heb je al een beetje te diep in het glaasje gekeken. :bonk:

Bs120 heeft 12gram flash, niet alleen naar het flash kijkend maar geloof mij nou maar dat dit blokje daar nooit aan kan tippen of bij in de buurt komt. De knallen zijn lekker maar nooit zo hard als een 1,2" salute blok.

De mensen die verderop de bs120 hadden kwamen naar mij toe om te vragen welke ik had, ze wouden die ook omdat die harder ging....

Zegt echt genoeg.

je moet eens kappen met dat ge*** hier op het forum afcacbs.
ook dat je zogenaamd gisteren om 01:30 een karton big19 hebt weg geschoten:s
+ andere domme opmerkingen.
22 december 2013 aangemeld en ik irriteer me NU AL aan je...

ontopic: de knallen klinken goed op de filmpjes:)
jammer van de sterren idd, maar ach, als hij maar hard klapt.

pfff, ik kijk al jaren op dit forum, ben ook een freak wel me een beperkt budget elk jaar tot 250E maar reageerde nooit.. Achteraf soms best wel spijt van omdat ik best veel foto's en filmpjes heb (Alleen sier, hou niet van de rest). Aankomende jaren verandering in brengen.

Maar: Alfabet boy... zelfs ik irriteer me er aan... Heb respect hier en loop niet uit te dagen, bereiken we niks mee alleen irritatie aan elkaar.

ON-TOPIC: Dit blok is echt te ziek, heb em zelf nooit live meegemaakt maar de filmpjes klinken geweldig! Wens iedereen veel plezier ervan!! zeker genieten want doffe knallen kom je bijna niet of zelfs niet tegen in Nederlands vuurwerk. 1x mee gemaakt met een productie fout van de silver salute die harder knalde dan de andere 4 destijds. Geeft echt een kick!

je moet eens kappen met dat ge*** hier op het forum afcacbs.
ook dat je zogenaamd gisteren om 01:30 een karton big19 hebt weg geschoten:s
+ andere domme opmerkingen.
22 december 2013 aangemeld en ik irriteer me NU AL aan je...

ontopic: de knallen klinken goed op de filmpjes:)
jammer van de sterren idd, maar ach, als hij maar hard klapt.

Dit vind ik wel kort door de bocht van je, als deze jongeman zegt dat hij een karton big19 heeft afgestoken zou dat best kunnen toch.

Ontopic: ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen dinsdag, ik verwacht er veel van en als er een paar sterretjes vanaf komen, achja no big deal als die maar doet waar die goed in is. En dat is knallen :D

Net een karton 2013 versie gescoord en ook gevraagd of valk nog 2012 heeft staan... hij heeft er nu nog een paar van! Ik heb er nog 3 gelukkig. Die gaan vast in de kast voor volgend jaar hoppaaa

Sjon beton heeft gewoon wat last van kruitstress, laat die jongen maar.

Ik schiet iedere 1ste verkoopavond altijd een showtje met een paar vrienden, nemen we allemaal een paar dozen vuurwerk mee en dan is het lekker knallen geblazen.

Maargoed, vanaf nu weer ontopic.

Sjon beton heeft gewoon wat last van kruitstress, laat die jongen maar.

Ik schiet iedere 1ste verkoopavond altijd een showtje met een paar vrienden, nemen we allemaal een paar dozen vuurwerk mee en dan is het lekker knallen geblazen.
Voer voor de antilobby! Hoop dat je dat snapt.

Back
Bovenaan