In Shock (Salute cake 1)

Ik had deze bij Orthen besteld, maar blijkbaar zitten hun bij de Rotterdam batch. Had hem graag hier in de straat willen hebben, maar gaat dankzij VROM helaas niet door.

Zoveel commotie rond deze cake en niemand die deze filmt? Valt me een beetje tegen. Wie wil nou nie die primeur. Ik heb hem niet helaas.

Filmpje is niet van mij, ik heb hem enkel geüpload voor die gene. Deze persoon kon het niet laten om te testen. Het gaat hier om één buisje van de cake om te kijken of deze daadwerkelijk zo hard zou gaan. De rest gaat vanzelfsprekend de 31e de lucht in.

Had er 2 besteld. Heb 1x de 1013 editie gekregen.
Het was de laatste die er was. Als vervanging voor de 2e heb ik een double reflex gekregen :)

thank fock dat ik dit topic gisteren niet heb gezien!!!!
anders kon ik HELEMAAAAAL niet meer slapen!
heb gelukkig mn bestelde karton gewoon gekregen via een karton verkoop, en had 1 losse in de gewone voorverkoop besteld, en ook die gewoon gekregen.

Karton 2012. Ik had door al die commotie nog 2 a 3 kartonnen moeten bestellen.. maja, geld is opperdepop! Ik snap alleen niet waarom er op de ene zijde productiejaar 2012 staat en de andere 2013... Isse foutje door chinees?? Allicht hier al eens uitgelegd, maar...

Bijlagen

• salute1.jpg
    salute1.jpg
    60 KB · Weergaven: 0
  • salute2.jpg
    salute2.jpg
    72,1 KB · Weergaven: 0
  • salute3.jpg
    salute3.jpg
    70 KB · Weergaven: 0
  • salute4.jpg
    salute4.jpg