In Shock (Salute cake 1)

Foto650-J4JANGIX.jpg

Ik heb net even gebeld met 2 verschillende dealers (ik zal geen namen noemen:)) waarbij ik een karton salute cake 1 (2012) en een karton salute cake 1 (2013) versie had besteld. De dealer van de 2012 versie vertelde mij dat het inderdaad de 2013 versie was die afgekeurd was, maar dat de 2012 versie nog gewoon geleverd mocht worden. De dealer van de 2013 versie vertelde mij dat ze de 2013 versie ook nog gewoon leveren maar dat ze wel enorm hard gingen, dus ik zou voor de zekerheid gewoon even bellen. Maar ik denk dat de meesten dealers de salute cake 1 nog gewoon verkopen. :)

Ik heb ook is ff gebeld naar een dealer, die had ze wel maar had hierover niets gehoord. Die dealers hebben ook wel wat anders aan hun kop nu als dit geneuzel, klonk vrij druk aan de telefoon btw :-)

Ik heb ook is ff gebeld naar een dealer, die had ze wel maar had hierover niets gehoord. Die dealers hebben ook wel wat anders aan hun kop nu als dit geneuzel, klonk vrij druk aan de telefoon btw :-)

Bij wie komt dit bericht dan vandaan, of is het een HOAX.

Ik heb er ook 4 ineens thuis staan uit 2013 :D. De winkels die ze uitgeleverd hebben hoeven zich echt geen zorgen te maken. Iets met een batch uit Rotterdam en een batch uit Hamburg. Dus de winkels die ze uitleveren doen niks verkeerd en hoeven ook echt niet bang te zijn als ze hier genoemd worden. Als je geen bericht krijgt kan er niks aan jou verschuldigd zijn. Had die rare keuringsinstantie maar op tijd moeten zijn met testen en dit niet een dag van te voren naar buiten laten komen

Was te verwachten... Zijn ze wel laat mee, een dag voor de verkoop. Was van plan om er nog een aantal te halen maar ik zit jammer genoeg al over me budget heen, dus ik heb er dit jaar maar 1, en ook ik heb deze cake gewoon meegekregen. Als je deze cake nog kan kopen doe dat dan nu.

Hier in hoofddorp gewoon de 2012 versie kunnen krijgen, wss zelfs nog op voorraad 22,50 per cake!!

Back
Bovenaan