In Shock (Salute cake 1)

ik heb er vandaag samen met me broertje bij 2 winkels 2 meegekregen... nog gevraagd hoe dat precies zat met het afkeuren en wel uitleveren maar daar heb ik eigenlijk geen antwoord op gekregen. Vind het maar een raar verhaal zo laat horen dat ie is afgekeurd maar vervolgens vol op verkrijgbaar :confused:

De winkeliers waar ik de Salute 1 heb gehaald wisten ook van niets?? Dus het blijft erg vreemd. Tis natuurlijk wel heel kort dag. Misschien vandaar.:wink:

als t goed is was dat bij de Rijswijkse Vuurwerkhal. Zag vanmiddag wel een camera ploeg van RTL binnen komen en wat items maken op de parkeerplaats. Weet niet of ze bij meer winkels zijn geweest?

Bij Orthen iedergeval niet geleverd dus niemand gaat hem daar krijgen! Jammer genoeg val ik daar ook onder en ik ging speciaal daarvoor naar hun toe. Beetje een domper dit.

Vaag verhaal... Een aantal winkels verkopen deze cake gewoon niet maar er zijn er nog zat die deze wel gewoon uitleveren. Blij dat ik 'm wel kreeg.

Nogmaals: er is een batch in Rotterdam aangekomen en een in Hamburg. Die uit Rotterdam is getest en afgekeurd, gevolg: de keuringsinstantie contacteert iedereen die op de vrachtbrief staat van Rotterdam dat het niet verkocht mag worden. De winkels die hem uit Hamburg krijgen staan niet op die vrachtbrief van Rotterdam dus "weten van niks".

Dit vind ik een zeer goede oplossing en slimme zet die op papier een dus net zo goed spel speelt als de vrom een zeer irritant spel speelt met zijn wetten en regeltjes.

Dit is wat ik begreep en het zal vast iets gecompliceerder zitten, maar in grote lijn is dit wat er aan de hand is.

Bij Orthen iedergeval niet geleverd dus niemand gaat hem daar krijgen! Jammer genoeg val ik daar ook onder en ik ging speciaal daarvoor naar hun toe. Beetje een domper dit.
Hadden ze die? Ik woon er in de buurt en heb het krantje ontvangen. Hij staat daar in ieder geval niet in. Een paar dagen geleden wilde ik nog op de website kijken maar die was niet meer bereikbaar omdat er niet meer besteld kon worden (vreemd? je wil toch nog wel iets op de site hebben? adresgegevens, openingstijden...)

Nogmaals: er is een batch in Rotterdam aangekomen en een in Hamburg. Die uit Rotterdam is getest en afgekeurd, gevolg: de keuringsinstantie contacteert iedereen die op de vrachtbrief staat van Rotterdam dat het niet verkocht mag worden. De winkels die hem uit Hamburg krijgen staan niet op die vrachtbrief van Rotterdam dus "weten van niks".

Dit vind ik een zeer goede oplossing en slimme zet die op papier een dus net zo goed spel speelt als de vrom een zeer irritant spel speelt met zijn wetten en regeltjes.

Dit is wat ik begreep en het zal vast iets gecompliceerder zitten, maar in grote lijn is dit wat er aan de hand is.

Hier houd ik van, heerlijk!

Back
Bovenaan