In Shock (Salute cake 1)

Je hebt sowieso recht op je geld terug! Net nagevraagd bij mijn zusje (zij heeft oa contractrecht gestudeerd) en je staat volledig in je recht. Ook als de algemene voorwaarden van de betreffende winkelier iets anders zeggen

Ah mèèèèn, rot NL instanties. Lekker zo vlak voor 't slapengaan, morgen iets zien te regelen met het verkooppunt. Liefst gewoon geld terug voor die hele doos, ***lig voor hun maar ja, het is je recht.

Volgend jaar toch maar gewoon aan de illegale knalcakes, waren genoeg kleine Triplex knalbakkies in de omloop. Zo krijg je dat, NL instanties! :bye:

en bij deze sluit ik me helemaal aan bij het commentaar van richardus, dat was precies wat ik nou bedoelde met wat ik ga kopen voor volgend jaar , en het liefst mijn geld nu terug als de salute cake 1 niet geleverd gaat worden

Ben ik het gedeeltelijk met je eens!
Als jij als importeur je product zo laat, laat binnenkomen is de kans juist groter dat je een steekproef krijgt.
De importeur heeft hier een risico genomen en dit pakt helaas verkeerd uit!
En wat dat betreft, wie z'n billen brandt...........
Is toch niet normaal dat men zo vlak voor de verkoop de keutel intrekt. Keuring of geen keuring.
Benieuwd hoe de winkeliers dit oplossen. Wij als klant hebben met hen een deal, niet met de importeur.
En de 2012 dus ook afgekeurd? Dat is toch helemaal vreemd...?!?

Moet na al die afkeuringen keer na keer toch steeds weer aan dit filmpje denken en in mijn hoofd denk ik ook zo over deze acties van het vrom:D:

STEEDS MAAR WEER die afkeuringen, Steeds. maar. weer.
Met dank aan geenstijl:

ik vraag me eigen dan toch af hoe dat kan? geloof dat er hier gezegd werd dat zowel de 2012 als de 2013 versie afgekeurd waren en niet uitgeleverd mochten worden? maar als dit voorgaande bericht waar is, dan vind ik allemaal wel heel vreemd worden

Eigen schuld hele dikke bult.. Dit krijg je dus als je zo diep ingaat op de hoeveelheid kruit per bombette etc. Je eigen ruiten ingooien, slapende honden wakker maken. Meer cliches kan ik even niet verzinnen.

Mag ik GEDOGEN! Roepen? Ja dat mag ik. Maar of het helpt..? Toch nog maar eens voor er overheen word gelezen door de beschermengels bij het VROM. GEDOGEN!

Heb ze gewoon uit 2013 hoor.. 250gram.

gelukkig maar, dan ben jij vast niet de enigste die dadelijk niet teleurgesteld word, alhoewel ik het allemaal wel vreemd vind na alle voiorgaande berichten, maar 1 ding is het belangrijkste, dat ze gewoon uitgeleverd worden hahahaha

Back
Bovenaan