Pyroboy26
VWC lid
Ik heb het sterke vermoeden dat het nog steeds 2012 versie gaat zijn komend weekend...
Dat zou klant misleiding kunnen zijn zodra blijkt dat de 2013 variant compleet anders is.
We hebben het vaker mee gemaakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het sterke vermoeden dat het nog steeds 2012 versie gaat zijn komend weekend...
Ik heb ze dit jaar voor €16 voor dat geld kunnen ze nooit tegenvallen
€16,50 om precies te zijnBij Valk Nijverdal, die aktie is voorbij. Precies te zijn €15,83
€16,50 om precies te zijn![]()
Is trouwens de Grizzly van Diamond Collection niet gewoon een omlabeling van deze cake? Ik zag net dat bakje en hij is identiek qua effect. Qua hardheid geen idee. Maar ik ga zeker dit jaar twee van deze bakjes halen. Ik durf de gok niet te nemen om die Diamond Collection te pakkenWat een geweldig bakje dit voor Nederlandse begrippen. Hier word ik nou vrolijk van!
Nee, De Grizzly heeft 36 schots en de Salute Cake 1/In Shock 25. Denk zelf dat het een omlabeling is van de Salute Cake 2/Loud and Clear,
Ah, duidelijk de Salute Cake 2 dus. Weet iemand toevallig hoe het met de salutes van die cake zit trouwens? Vroeg me dit al af. Zijn die salutes duidelijk zachter? Omdat iedereen voor de NO1 kiest namelijk.
Wat heb je er dan voor betaald?
150 euro, dus 25 per cake. idd 2012 (laten we dan maar hopen)