In Shock (Salute cake 1)

2012 of 2013 versie of niet, als hij harder/doffer gaat dan de dutch thunder, thunderstruck, aftershock (in mijn ogen de hardste knallen) dan ben ik meer dan tevreden!

Is trouwens de Grizzly van Diamond Collection niet gewoon een omlabeling van deze cake? Ik zag net dat bakje en hij is identiek qua effect. Qua hardheid geen idee. Maar ik ga zeker dit jaar twee van deze bakjes halen. Ik durf de gok niet te nemen om die Diamond Collection te pakken :P Wat een geweldig bakje dit voor Nederlandse begrippen. Hier word ik nou vrolijk van!

Is trouwens de Grizzly van Diamond Collection niet gewoon een omlabeling van deze cake? Ik zag net dat bakje en hij is identiek qua effect. Qua hardheid geen idee. Maar ik ga zeker dit jaar twee van deze bakjes halen. Ik durf de gok niet te nemen om die Diamond Collection te pakken :P Wat een geweldig bakje dit voor Nederlandse begrippen. Hier word ik nou vrolijk van!

Nee, De Grizzly heeft 36 schots en de Salute Cake 1/In Shock 25. Denk zelf dat het een omlabeling is van de Salute Cake 2/Loud and Clear,

Ah, duidelijk de Salute Cake 2 dus. Weet iemand toevallig hoe het met de salutes van die cake zit trouwens? Vroeg me dit al af. Zijn die salutes duidelijk zachter? Omdat iedereen voor de NO1 kiest namelijk.

Ah, duidelijk de Salute Cake 2 dus. Weet iemand toevallig hoe het met de salutes van die cake zit trouwens? Vroeg me dit al af. Zijn die salutes duidelijk zachter? Omdat iedereen voor de NO1 kiest namelijk.

Zijn wel zachter, maar nog steeds harder en doffer dan de andere blokjes

Heb er nu 10 van in de bestelling staan. Blijft natuurlijk wel spannend hoe die op straat gaat presteren. Hoop net zo goed als vorig jaar. Spannend,Spannend,Spannend.:p

Ik ga me er ook maar twee bestellen van deze NO1. Ik had ze beter met karton korting kunnen halen, maar goed. Volgend jaar beter!

Back
Bovenaan