In Shock (Salute cake 1)

Nou maar hopen of het een goede keus is geweest. Heb nu 2 karton in de bestelling staan. En ik krijg steeds meer hoop door de berichten hier boven.:devil:

Filmpje van mij van de Demo van de Rijswijkse vuurwerkhal.

Versie 2013?, ergens zou het wel fijn zijn als er iemand met foto's komt

Deze is stand alone zeer indrukwekkend. Ik zou er niet aan denken deze in meervoud tegelijkertijd te schieten. Wat een beukert zeg!

Schuurmans heeft het dus echt geflikt?
Dan neem ik mijn mening maar terug en koop ik de rambak ook maar he (alsof het erg is):p

Hij was vanavond zeker goed, maar ik wil ook antwoord op de vraag of dit nou 2012 of 2013 batch was.
Aangezien ik ook een karton heb gekocht bij kartonvoordeel.

Je hoort idd autoalarm op mijn filmpje, maar volgensmij is hij gewoon zelf geactiveerd door de chauffeur van dat busje daro:p

Je kan in ieder geval checken of de gele kleur anders knalt, verleden jaar week deze wat af in knal van de andere kleuren.

We weten nu inmiddels dat die hard knalt de vraag is het de 2012 oude versie of de nieuwe verse 2013 die geschoten werd op de demo..?

Dit is natuurlijk echt complete onzin.
hoe zit dat dan met de Sky screamers ? ( en vele andere cakes van diverse importeurs in het verleden )

die is zeker ook niet veranderd, hij presteerd nu alleen compleet ruk...best vreemd

De cake is NIET veranderd zo stelt schuurmans, dit mag niet eens met de CE keuring om kruitinhouden te gaan halveren.

dat filmpje geeft weer een sprankje hoop.
maarja, als schuurmans de 2012 batch heeft geschoten, en de 2013 versie is zachter, dan snijdt hij zichzelf in de vingers volgend jaar, aangezien de sky screamers ook ruk blijken te zijn.
dan laten veel freaks schuurmans links liggen volgend jaar. denk ik;)

Wat was deze cake heerlijk om naar te kijken! welke batch ik ook gezien heb, het ding ging als een malle... Als iemand nog even kan achterhalen of dit 2013 was moet ik nog maar een spaarpotje gaan legen denk ik. Man man man dat ik dit legaal mag meemaken in NL!

We moeten kijken of er een mogelijkheid bestaat om een foto te maken van de producten in samenwerking met de winkeliers, voor of na het schieten, dat voorkomt een hoop ellende dan weet iedereen gelijk wat we in huis halen.

We moeten kijken of er een mogelijkheid bestaat om een foto te maken van de producten in samenwerking met de winkeliers, voor of na het schieten, dat voorkomt een hoop ellende dan weet iedereen gelijk wat we in huis halen.

Er zal toch zeker wel eeeen freak bij zijn geweest gister die het potje heeft gezien? Of iemand met goede relaties met Frits of Frits zelf die het hier wil melden?

Back
Bovenaan