Imperial Stars

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1620
Artikelnaam: Imperial Stars
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1,860 gram
Aantal Schoten: 132 schoten
Effectomschrijving: 132 shots compound boxset fan shape en I shape effecten die je versteld doen staan.
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 169,50
Voorverkoop: ...
Onlineprijs: ...
1620-IMPERIAL-STARS-132s.png

O.a te koop bij: Vuurwerkmania.nl

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Phoeeh opt filmpje een beste bak, hoeveel MM zal het wezen...
De shapes die tegelijk gaan :bye:

25mm volgens deze webshop maar met dat kruitgewicht en aantal schoten verwacht ik ook geen 30mm

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is voor mij de grootste teleurstelling van afgelopen demo. De glitter willows hebben zeer korte staarten, de blauwe mijn is weg, en de crackling finale heeft nauwelijks dat fish effect ertussen zitten. Ook de opgevoerde burst van de productfilm was nergens te bekennen.

Dit is voor mij de grootste teleurstelling van afgelopen demo. De glitter willows hebben zeer korte staarten, de blauwe mijn is weg, en de crackling finale heeft nauwelijks dat fish effect ertussen zitten. Ook de opgevoerde burst van de productfilm was nergens te bekennen.

mee eens, ben er dan niet bij geweest maar als ik zo de video zie van de demo niet heel best.
productvideo is echt heel erg goed, mooie kleuren en goede uitwerking van de effecten, op de demo is er niks meer van over.

Prima bakkie hoor, maar bij deze vind ik het verschil tussen product video en werkelijkheid echt idioot groot en veel groter dan we gewend zijn van Mania.
Eerder viel het dan op een demo wat tegen tov de film en bleek die in de straat toch te staan vlammen. Dat had deze niet. boeketten zijn nog niet half zo groot.

Begrijp me overigens niet verkeerd, hij is niet slecht. je moet gewoon niet eerst het product filmpje hebben gezien.

Vind deze alles behalve lijken op de orginele productie video. Ik mis in de rijen die na elkaar af worden gevuurd + de burst klinkt slap.

Nog meer mensen ervaring met deze compound? Hij had zo mooi kunnen zijn, maar de straatfilm valt dan toch iets tegen.

Back
Bovenaan