Imperial Blink [Uitloop]

Vond deze ook erg goed,grote boeketten en de blinkers bleven ondanks de wind lang blinken,sommige lagen op de natte daken van de huizen nog te blinken.

30j1vg4.png

Net als de Vita-cakes waren ook deze voorzien van grote en volle boeketten.
Blinkers waren prima uitgewerkt. Helaas schoot er ook bij mij eentje binnen enkele seconden leeg.

Echt hij is klein maar heeel fijn.

Goede klappen, mooie boeketten en erg grote boeketten.
Voor die 20 euro(ex diverse korting), vind ik dit een van de toppers van 2012.
Prijs/kwaliteit is erg goed.

Ik ben toch behoorlijk verbaasd over dit product. In dit hele topic staat maar één productfilmpje, en dat is het filmpje van de importeur (wat ik altijd minder betrouwbaar acht dan een demofilmpje, wat in dit topic gewoon helemaal niet te vinden is!). Hoewel er maar één filmpje was, heeft men dit product toch massaal aangeschaft, terwijl wij liefhebbers meestal niet zo dol zijn op Broekhoff. Dapper dat men deze gok heeft durven nemen! En dan wordt ie nu ook nog eens meerdere malen verkozen tot beste product van het jaar! Daar ben ik zeker door verrast. Ik heb deze cake zelf niet aangeschaft, maar gezien de goeie reviews en straatfilmpjes die er nu wél zijn, zal ik deze zeker onthouden :)

Echt hij is klein maar heeel fijn.

Goede klappen, mooie boeketten en erg grote boeketten.
Voor die 20 euro(ex diverse korting), vind ik dit een van de toppers van 2012.
Prijs/kwaliteit is erg goed.

Klein is ook een klein woord.

Opzich is de cake van normale grote :P.
De Rubro Heavy Legend 16 sh. is pas klein xD

Ik beschrijf deze pot in 1 woord: Geweldig!
Ik had nooit verwacht dat deze pot zo mooi en zo goed zou presteren. Voor 20 prijs is het al een absolute topper laat staan met wat korting.

Hier 2 filmpjes van dezelfde pot maar gefilmd vanuit 2 perspectieven:

Op het demo filmpje zie ik dat de finale anders is, vind ik niet zo erg.Zelf deze cake niet gehad,wel zie ik allemaal filmpjes van deze cake met mooie grote blink boeketten, hoe zit het nou met de groene en goud kleurige blink boeketten? Weet iemand hier wat meer over te vertellen????:bye:

Groen kleurige blinkers zaten er gewoon tussen kijk maar op de filmpjes hierboven, goude blinkers zaten er niet tussen. Ook de finale was anders, maar al met al blijft dit zeker 1 van de beste potten van Nederland. ( prijs/kwaliteit )

Echt super pot. had hem besteld maar was niet uigeleverd op de dag dat ik mijn bestelling moest ophalen.
dag later toch maar even teruggegaan.

wat een superpot. hopelijk houd broekhoff de prijs een beetje realistisch volgend jaar.

zal vandaag of morgen nog even een fotootje uploaden.

Imperial Blink 1.jpg

Imperial Blink 2.jpg

Mooie bak jammer dat ik hem niet had aangeschaft. Eind dit jaar komen er zeker een aantal bij mij in de straat te staan!! Superbak dit met een mooie prijs en kwaliteitsverhouding en hopen dat dat ook zo blijft...

Dit was voor mij 1 van de beste prijs kwaliteit verhouding afgelopen jaar. Ik ga deze wederom proberen te bemachtigen dit jaar. Wat een klappen en wat een mooie effecten!

Ook deze komt zeker terug in mijn collectie dit jaar wat een cake zeg. En een goede prijs/kwaliteitsverhouding en dat bij Broekhoff! Niet om ze af te kraken want het vuurwerk is subliem maar dat is met de prijzen ook zo. FF on topic deze komt zeker 4x voor in mijn collectie...

ik zal deze ook dit weer bestellen. dit is zeker een musthave voor elke freak.

hij word besteld samen met de wave willow. ook al z'n toppertje.
verder helaas dit jaar minder broekhoff. vind ze te prijzig worden.

Back
Bovenaan