Imperial Blink [Uitloop]

Zoals Lambal al zegt is dit zeker een topper! Boeketten waren groter dan verwacht, wind maakte ook weinig uit. Volgend jaar zeker weer! Als het budget het toelaat misschien wel in meervoud:).

Dit is zeker een topper, boeketten waren enorm en ze bleven ook een aantal seconden hangen. Inderdaad hopen dat hij niet duurder wordt volgend jaar.

heerlijke bak.
alleen was die van mij in 5 seconden leeg, dit gaf natuurlijk wel een mooi gezicht

topper

Zeker een aanrader.. Gingen inderdaad wel heel snel en dan had ik er nog eens 2 tegelijk ook. Wat een geweld!

Een topper,volgend jaar wat meer inslaan....dan zie je dat de grootte van de pot niet uitmaakt.
Goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Wat een schitterende cake was dit.. Voor de prijs een van de mooiste die ik ooit zag.
Had 'm twee keer tegelijk.. Blinkers waren ontzettend fel, en blonken soms tot zo laag dat je dacht te moeten bukken.

Deze had ik ook, wat een bak was dit zeg! Geweldig grote boeketten en zeker niet duur. Hij had ook een reserve lont dus deze is makkelijk door te lonten.

Had hem verwerkt in een klein projectje, zeker een leuke cake:D

Filmpje van mijn kant(skip naar 0:30 voor de imperial blink):

Heb deze 4 stuks gehad.
Echt de beste bak ooit van broekhoff in deze prijs catogorie!
Grote magische blink boeketten!!!
Super dikke blink ...
Vooral de zilvere blinkers waren fenomenaal.. Leek bijna zink achtig.
Volgend jaar kartonnetje!!

Karton van deze toppers. Wou ze eigenlijk per 10 schieten, maar door een foutje van mijzelf is het uiteindelijk 2x5 geworden. Echt een klasse bak dit!

Zo, mijn verwachting was niet zo groot, maar wat een geweld! Harde knallen zeg (schoot ze tussen 2 huizen). Volgend jaar per 2 schieten! Toppers!

Echt super pot. had hem besteld maar was niet uigeleverd op de dag dat ik mijn bestelling moest ophalen.
dag later toch maar even teruggegaan.

wat een superpot. hopelijk houd broekhoff de prijs een beetje realistisch volgend jaar.

zal vandaag of morgen nog even een fotootje uploaden.

Topper dit, ik deel de ervaringen. Helemaal geweldig deze bak ondanks het slechte weer presteerde hij super goed!

Back
Bovenaan