Imperial Blink [Uitloop]

vind het ook erg jammer dat het eigenlijk zo stil is omtrend deze bak. We hebben het voort allemaal over doorlontbakken ed, maar denk je eens in als je er hiervan 10 koopt.
- 2 tegelijk
- 2 tegelijk
- 6 tegelijk.

Dan weet ik zeker dat je het ultieme blinkerblok hebt!

vind het ook erg jammer dat het eigenlijk zo stil is omtrend deze bak. We hebben het voort allemaal over doorlontbakken ed, maar denk je eens in als je er hiervan 10 koopt.
- 2 tegelijk
- 2 tegelijk
- 6 tegelijk.

Ja als je het zo bekijkt zeker. De lucht moet gevuld blijven en dan in deze setting heb je het grootste blinkereffect. Idd door de hype wat doorlontbakken heet worden zeer mooie losse cakes wel eens vergeten waaronder deze. Best wel jammer ja....

Ik ben blij dat ik er nog twee heb liggen. Vorig jaar niet aan toegekomen door het slechte weer. Dit jaar denk ik gewoon twee tegelijk schieten in een projectje. Hoe en wat daar moet ik zo langzamerhand maar eens over na gaan denken. Maar als het weer goed is dit jaar dan ga ik ze zeker schieten.
Zal eens kijken of ik misschien kan filmen dit jaar. Zou voor het eerst zijn, maar is wel leuk vind ik.
greetzz

- 2 tegelijk
- 2 tegelijk
- 6 tegelijk.

Of 2 stuks in v-shape.
Dan 3 in w-shape
En dan 5 in fan-shape:p
Verkopen jullie ook weer broekhoff?

6x in de bestelling staan :). Blinker boeketten zijn op de een of andere manier al vrij snel erg groot. Zou dat met het gewicht van de sterren te maken hebben oid? Valt me bij andere cakes ook op namelijk.

Back
Bovenaan