Imaginary 2.0

Ook hier op het lijstje om in de gaten te houden. De kleuren en opbouw spreken me erg aan.

Ooh, die is wel heel gaaf hoor. Zit eigenlijk van alles in, maar ook alles is gewoon dikke prima uitgevoerd. Zeer interessant blok dit.

ZO dan....wat een kleuren en wat wat een afwisseling zeg, dik goud en die white plum als finale....werkelijk een prachtige bak!

Buitengewoon mooie box. Op basis van de video deze alvast op het wensenlijstje gezet voor dit jaar.

Heb nu diverse keren het filmpje bekeken maar blijft gewoon een hele mooie gevarieerde box. Heb bij mijn dealer al geinformeerd naar de freakprijs, staat in ieder geval hoog op het lijstje

Zo dan. Deze box is mij ff ontschoten denk ik, maar wat een prachtig product zeg! Heerlijk tempo in combinatie met hele gave effecten, deze wil ik zeker eens meemaken. Ben zeer benieuwd welk prijskaartje hier aan komt te hangen.

Zo dan. Deze box is mij ff ontschoten denk ik, maar wat een prachtig product zeg! Heerlijk tempo in combinatie met hele gave effecten, deze wil ik zeker eens meemaken. Ben zeer benieuwd welk prijskaartje hier aan komt te hangen.

Gok rond de 129 tot 139 in de voorverkoop. Freak beetje afhankelijk van de dealer tussen 99 en 109.

Gok rond de 129 tot 139 in de voorverkoop. Freak beetje afhankelijk van de dealer tussen 99 en 109.

Dat zou geen verkeerde prijsstelling zijn als ik kijk naar de effecten. Maar laten we even officiële berichtgeving afwachten, GBV-Weco heeft dit jaar een aantal interessante prijzen gegeven aan boxen!

Adviesprijs 2020: € 199,00
Folderprijs 2020: € 179,00
Onlineprijs 2020: € 149,00
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

Jammer dat deze bak qua prijs niet gelijk ligt met bijvoorbeeld de Bella Ciao. Weer een mooie box uit de markt geprijst.

Heeft iemand deze misschien toch al ergens de lucht in zien gaan? Beelden zou helemaal geweldig zijn maar een persoonlijke ervaring zou ook al erg fijn zijn om te horen.

Back
Bovenaan