Illuminate the Sky [Compound]

opzich wel een mooie box. alleen jammer dat je op het einde zoveel crackling hebt. Dat is voor mij een reden om hem niet te nemen. voor dat geld wil ik eigenlijk wel een perfecte box.

Ik denk dat je in de war bent met een andere box. Dit is namelijk niet een box, maar het zijn er drie. En ik heb deze set aangeschaft omdat er juist weinig crackling in voorkomt. Ik houd persoonlijk niet zo van het craclkling effect

Dan is het eigenlijk de laatste box die ik wat minder vind. Op het filmpie lijkt het wel alsof het 1 box is. En ook omdat het in de titel compound word genoemd. Daar ging ik ook al de mist in

Lekkere ram boxen. alle 3 wel mooi maar wordt het nog apart verkocht optie ook geen 300 euro neer te tellen in 1 x soort special 1,2,3

Ik blijf steeds terugkomen naar dit product. De B compound spreekt mij het minste aan, maar hij is ook zeker sierlijk en mooi. Heel veel variatie, kleurrijk en goede effect combinaties. Gaat op de verlanglijst.

Ik vind ze alle 3 zeer goed overkomen. Hoop alleen dat er niet te lange pauzes tussen de cakes zitten, zodat deze lekker doorloopt zoals op het produktfilmpje. In potentie een topper. En inmiddels besteld om in mijn eindshowtje te verwerken. :D:D:D

Ik vind ze alle 3 zeer goed overkomen. Hoop alleen dat er niet te lange pauzes tussen de cakes zitten, zodat deze lekker doorloopt zoals op het produktfilmpje. In potentie een topper. En inmiddels besteld om in mijn eindshowtje te verwerken. :D:D:D

Vorig jaar de Evo Force One geschoten, die liep nagenoeg aan 1 stuk door. Verwacht van de illuminate niet anders.

Nog niet eerder tegen gekomen, 3 mooie boxen inderdaad
Al zag ik het voorbij komen in een eerdere reactie ook wel benieuwd of dit met of zonder kooi geleverd wordt.

Dit zal vast wel iemand weten

Back
Bovenaan