VWC Kroeg & Slowchat #51

Wat voor spelletjes doen jullie tijdens de kerstdagen?

Wij gaan meestal met zun alle sjoelen :handsup:

Misschien leuk om daar een count down topic van te maken?

Wat voor spelletjes doen jullie tijdens de kerstdagen?

Wij gaan meestal met zun alle sjoelen :handsup:

Misschien leuk om daar een count down topic van te maken?

Sjoelen inderdaad haha. Of een potje Risk.
Toen ik nog geen vuurwerk afstak speelden we tijdens oudjaarsavond ook Risk.

Sinds de Covid 19 er is spelen we bijna dagelijks spelletjes, maar Sjoelen is inderdaad wel echt is oudejaarsavond of kerst dingetje.

Deze wou ik jullie toch niet onthouden. N.a.v. mijn 25 seconde media optreden in het 18:00 en 20:00 journaal.... Wat een volk

gekkie facebook.JPG

Vrienden maken? Daar wil je geen vrienden mee zijn Koala. Wat een bekrompen en begoocheld type haha.

Nou hoe is het met iedereen? Ik vind het mooi om te zien dat niemand er bij gaat liggen. Iedereen zal en moet vuurwerk afsteken, ik niet anders!

Deze wou ik jullie toch niet onthouden. N.a.v. mijn 25 seconde media optreden in het 18:00 en 20:00 journaal.... Wat een volk

Bekijk bijlage 57378

Toch n.a.v. mn stukje door 5(!!) verschillende onbekenden benaderd met de boodschap dat ik een triest figuur was. Wat is de wereld een gekke plek geworden....

Benieuwd wat mn stukje op RTV Oost van morgen gaat brengen haha!

Bekijk bijlage 57378

Laat ze gewoon klagen... Ik krijg ook genoeg haat reacties omdat ik mij actief stel op de protest van 13 en 21 November.

Als het gaat om vuurwerk dan zijn ze zulke grote dierenvrienden maar een vetbolletje hangen in de tuin voor de vogels dan ho maar....

Ik krijg ook vaak de melding dat ik een dierenhater ben (zacht uitgedrukt laat maar zeggen). Als dat zo zijn geweest dan had ik ook geen voer gekocht voor de tortels/mussen en kuipjes en brokken voor onze zwerfkat (Wij hebben hem in huis genomen toen wij hem heel mager vogelvoer zat te eten dan weet je het wel...)

Veel mensen hebben de illusie dat vuurwerkliefhebbers geen dierenvrienden zijn.

Ik zit toch ook niet te zeuren over bijvoorbeeld het aantal slachtoffers van hondenbeten?

Maar goed even weer on-topic.. Ik had gewoon alle reacties links laten zitten hoe moeilijk het soms ook kan zijn. Ik erger me dood aan zulke keyboard warriors.

Back
Bovenaan