Illuminate the Sky [Compound]

Na meermaals diverse filmpjes van de oude dragonboxen te hebben bekeken, weet ik bijna zeker dat deze 3 compounds, de gehele serie is in een set. Ik heb in het verleden de nummer 3 gehad, heb er toen zeker van genoten. De andere twee nog geen ervaring mee, dus mooi meegenomen.

Na meermaals diverse filmpjes van de oude dragonboxen te hebben bekeken, weet ik bijna zeker dat deze 3 compounds, de gehele serie is in een set. Ik heb in het verleden de nummer 3 gehad, heb er toen zeker van genoten. De andere twee nog geen ervaring mee, dus mooi meegenomen.

Zitten zeker een aantal effecten in die ik herken uit DB1. Maar de DB2 zit totaal niet verwerkt in deze set. Deel C lijkt ook totaal niet op DB3

Vannacht opgehaald bij Vuurwerk Almere Haven. Zoals verwacht lekker compacte blokjes, formaat Dragon box.

Enige waar ik van baal is, en dat geld voor alle 100 en 144 shots vierkantige blokken van GBV, ze hebben hoofd- en reservelont naar mekaar toe geplaatst. Strak doorlonten zonder vertraging wordt een hels karwei. Ze doen er vanuit de importeur ook alles aan om doorlonten te bemoeilijken.

17037390287847755067479109948562.jpg

17037391526633865982117463817889.jpg

Vannacht opgehaald bij Vuurwerk Almere Haven. Zoals verwacht lekker compacte blokjes, formaat Dragon box.

Enige waar ik van baal is, en dat geld voor alle 100 en 144 shots vierkantige blokken van GBV, ze hebben hoofd- en reservelont naar mekaar toe geplaatst. Strak doorlonten zonder vertraging wordt een hels karwei. Ze doen er vanuit de importeur ook alles aan om doorlonten te bemoeilijken.

Bekijk bijlage 78605

Bekijk bijlage 78606

Sluit mij hier bij aan. Waardeloze plek voor de 2 lonten.:mad::mad:

Als je de volgende box hiernaast zet en die heeft de lonten ook in het midden dan kun je toch prima lont 2 doorverbinden met lont 1 van de volgende box?
Klein sneetje in het karton en de lonten lekker naar beneden trekken. Wel ff kartonnetje ertussen tegen overslag.

Jullie zijn echt niks meer gewend met die compounds :)

Ja met een hoop geknutsel krijg je het idd werkend zonder vertraging. Maar vorig jaar bij de Evo Force One bijvoorbeeld hoefde je de compounds alleen maar achter elkaar te zetten en te koppelen. Was binnen 2 minuten gefixt

Als je de volgende box hiernaast zet en die heeft de lonten ook in het midden dan kun je toch prima lont 2 doorverbinden met lont 1 van de volgende box?
Klein sneetje in het karton en de lonten lekker naar beneden trekken. Wel ff kartonnetje ertussen tegen overslag.

Jullie zijn echt niks meer gewend met die compounds :)

Dat klopt wat je schrijft, maar maar dan zit het reservelont van box 2 tegenover het hoofdlont van box 1.En wat doe je dan met de derde compound van deze set? Niet mee laten doen?? Bovenstaande gaat dan erover om deze set als 1 geheel stand alone af te schieten. Wat doe je als deze set onderdeel van een showtje is?

Dat klopt wat je schrijft, maar maar dan zit het reservelont van box 2 tegenover het hoofdlont van box 1.En wat doe je dan met de derde compound van deze set? Niet mee laten doen?? Bovenstaande gaat dan erover om deze set als 1 geheel stand alone af te schieten. Wat doe je als deze set onderdeel van een showtje is?

Onderdeel van een show eh geen idee. Dan moet die sowieso ingepast worden.

Maar excuus ik had er te makkelijk over gedacht. Het zijn natuurlijk 3 compounds.
Die moeten uiteraard 3 keer aangestoken worden. Met wat fantasie zou dat er zoals hieronder uit kunnen zien. Blauw is hoe ik denk dat de lont loopt. Aansteken bij de enen.
illuminate the sky.jpg

Onderdeel van een show eh geen idee. Dan moet die sowieso ingepast worden.

Maar excuus ik had er te makkelijk over gedacht. Het zijn natuurlijk 3 compounds.
Die moeten uiteraard 3 keer aangestoken worden. Met wat fantasie zou dat er zoals hieronder uit kunnen zien. Blauw is hoe ik denk dat de lont loopt. Aansteken bij de enen.
Bekijk bijlage 78841

Dank voor je eerlijke reactie. Ik heb vanavond al iets uitgedacht (kan ik hier beter niet beschrijven). Begin januari hoop ik het filmpje te plaatsen. Ik wens je een goeie roetsj, zoals men hier in het diepe zuiden zegt.

Doorlonten helaas even een beetje gedoe, maar ach, was verder een hele lekkere doos, maakte een goeie indruk wel. Goeie burst, goeie effect variatie ook. Compleet mini showtje.

Leuke serie. Lijken inderdaad een beetje op de dragonboxen. Voor het geld wat ik ervoor betaald heb in de freakactie ook aardig te doen. Box a en b gaven na cake 2 even vol gas, wat wel een volle lucht gaf.

Voor de freakprijs een zeer goede set te noemen, helaas was bij mij box A en B het zelfde.
Desondanks een fraaie set met goed gevulde schoten!

Box C was in dit geval mijn favoriete. Ik zou dit voor de zelfde prijs opnieuw kopen.

Back
Bovenaan