Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zou je dan niet liever een heel goed assortiment bewaren voor volgend jaar zoals de Disturbed van Wolff? Of een buitengewone cake zoals de Cairo Crackling misschien?Ik ben ivm het kooiverhaal opzoek naar een karton extra dit jaar. Twijfel zelf om van de dierencakes (dog) een karton te nemen. Als iemand suggesties heeft voor een soort gelijk product, laat het graag even weten![]()
Afgelopen zaterdag weer gezien die dogcake, hou van die effecten namelijk. De Cairo heb ik al een karton voor volgend jaar ookZou je dan niet liever een heel goed assortiment bewaren voor volgend jaar zoals de Disturbed van Wolff? Of een buitengewone cake zoals de Cairo Crackling misschien?
De Dog is nogal een doorsnee cake en daar zullen vast goede alternatieven voor zijn.
Wellicht is dit wat:Ik heb aardig wat 25MM waaiers en 100 shots 30MM compounds, maar ik ben stiekem nog op zoek naar de ultieme 30MM compound (meer dan 100 shots) als maximale finale van de avond. Vind het erg moeilijk om richting te vinden, iemand nog tips of een idee voor me waar ik naar kan kijken?
Tycoon - WolffIk wil dit jaar op wat los spul nog van vorig jaar na, twee wat grotere cakes afsteken. Een chaos bak en dat gaat hoogstwaarschijnlijk de Total display 400 shots worden van Magnum. Daarnaast zoek ik een compound met veel variatie, zo rond de 150,- mag er iets over. Iemand een goede tip?
Event Neon Nebula ?Ik wil dit jaar op wat los spul nog van vorig jaar na, twee wat grotere cakes afsteken. Een chaos bak en dat gaat hoogstwaarschijnlijk de Total display 400 shots worden van Magnum. Daarnaast zoek ik een compound met veel variatie, zo rond de 150,- mag er iets over. Iemand een goede tip?
wie kan mij helpen ik ben nog opzoek naar een klein cakje max 30 euro het mogen ook meerdere cakes zijn ik zat zelf te denken aan dog/cairo/topaz blue.
Vuurwerk langenberg verkoopt ook nog wel leuke cakes maar ik kan gewoon niet kiezen?
Qua opzet vergelijkbaar: Event Ice Tiger van Rubro. Prijs een stuk goedkoper, maar wel minder overweldigend. Voor mensen met een kleinere beurs die eigenlijk de BoB willen, maar het geld er niet voor hebben of voor willen uitgeven, is de Event Ice Tiger een goede optie.Ik zoek een compound die vergelijkbaar is met beast of burden van Mania. Iemand een idee?
Ti-Fury van BroekhoffIk zoek goedkope knalcakes, beetje in de versie van Color Insanity. Prijs max 15 euro per cake. Ik heb al de Dum Bum besteld en de China Red knalcakes vind ik niet zo. Iemand tips?