Ik zoek een cake

Ik ben ivm het kooiverhaal opzoek naar een karton extra dit jaar. Twijfel zelf om van de dierencakes (dog) een karton te nemen. Als iemand suggesties heeft voor een soort gelijk product, laat het graag even weten👍

Ik ben ivm het kooiverhaal opzoek naar een karton extra dit jaar. Twijfel zelf om van de dierencakes (dog) een karton te nemen. Als iemand suggesties heeft voor een soort gelijk product, laat het graag even weten👍
Zou je dan niet liever een heel goed assortiment bewaren voor volgend jaar zoals de Disturbed van Wolff? Of een buitengewone cake zoals de Cairo Crackling misschien?

De Dog is nogal een doorsnee cake en daar zullen vast goede alternatieven voor zijn.

Zou je dan niet liever een heel goed assortiment bewaren voor volgend jaar zoals de Disturbed van Wolff? Of een buitengewone cake zoals de Cairo Crackling misschien?

De Dog is nogal een doorsnee cake en daar zullen vast goede alternatieven voor zijn.
Afgelopen zaterdag weer gezien die dogcake, hou van die effecten namelijk. De Cairo heb ik al een karton voor volgend jaar ook😄 en die disturbed is prachtig, alleen veel uitverkocht en hier in omgeving voor 200 nu, best wel wat namelijk.

Is het buurt assortiment van rubro vergelijkbaar met disturbed?

Laatst bewerkt:
Ik heb aardig wat 25MM waaiers en 100 shots 30MM compounds, maar ik ben stiekem nog op zoek naar de ultieme 30MM compound (meer dan 100 shots) als maximale finale van de avond. Vind het erg moeilijk om richting te vinden, iemand nog tips of een idee voor me waar ik naar kan kijken?

Ik heb aardig wat 25MM waaiers en 100 shots 30MM compounds, maar ik ben stiekem nog op zoek naar de ultieme 30MM compound (meer dan 100 shots) als maximale finale van de avond. Vind het erg moeilijk om richting te vinden, iemand nog tips of een idee voor me waar ik naar kan kijken?
Wellicht is dit wat:
-Broekhoff 1.2” assorterd display box (200 shots)
-Geisha 1.2” Rave from Hell (159 shots)

Ik wil dit jaar op wat los spul nog van vorig jaar na, twee wat grotere cakes afsteken. Een chaos bak en dat gaat hoogstwaarschijnlijk de Total display 400 shots worden van Magnum. Daarnaast zoek ik een compound met veel variatie, zo rond de 150,- mag er iets over. Iemand een goede tip?

Ik wil dit jaar op wat los spul nog van vorig jaar na, twee wat grotere cakes afsteken. Een chaos bak en dat gaat hoogstwaarschijnlijk de Total display 400 shots worden van Magnum. Daarnaast zoek ik een compound met veel variatie, zo rond de 150,- mag er iets over. Iemand een goede tip?
Event Neon Nebula ?
165 outlet Gelderland

• Like
Waarderingen: Pick
wie kan mij helpen ik ben nog opzoek naar een klein cakje max 30 euro het mogen ook meerdere cakes zijn ik zat zelf te denken aan dog/cairo/topaz blue.
Vuurwerk langenberg verkoopt ook nog wel leuke cakes maar ik kan gewoon niet kiezen?

wie kan mij helpen ik ben nog opzoek naar een klein cakje max 30 euro het mogen ook meerdere cakes zijn ik zat zelf te denken aan dog/cairo/topaz blue.
Vuurwerk langenberg verkoopt ook nog wel leuke cakes maar ik kan gewoon niet kiezen?

Zou zelf dan persoonlijk voor de Dog gaan. De Caïro en Topaz zijn ook goed hoor maar de Dog heeft meer variatie.

ik hou wel van een cake die lekker hard klapt samen met een vriend hebben wij dan alle dieren cakes( als ik de dog zou nemen) maar ik vind het effect van de dog niet heel mooi ook niet lelijk maar niet de beste.

Ik zoek een compound die vergelijkbaar is met beast of burden van Mania. Iemand een idee?

Laatst bewerkt:
Ik zoek een compound die vergelijkbaar is met beast of burden van Mania. Iemand een idee?
Qua opzet vergelijkbaar: Event Ice Tiger van Rubro. Prijs een stuk goedkoper, maar wel minder overweldigend. Voor mensen met een kleinere beurs die eigenlijk de BoB willen, maar het geld er niet voor hebben of voor willen uitgeven, is de Event Ice Tiger een goede optie.

Echt vergelijkbaar met de BoB is er verder niet. De BoB wordt nog wel eens in één zin genoemd met de Triple X. Hoewel dat ook een topper is, vind ik de Triple X qua opzet echt anders.

Even een overweging:

1. Pyro League + Rock & Raw
2. Code Red (wolff)
3. Phoenix
4. Supercharged

Ik zoek dus een cake met verschillende effecten. Ik heb ook nog gedacht aan de Breakout, maar op video oogt hij niet zo divers en spectaculair. Wat zouden jullie doen?

Ik zoek goedkope knalcakes, beetje in de versie van Color Insanity. Prijs max 15 euro per cake. Ik heb al de Dum Bum besteld en de China Red knalcakes vind ik niet zo. Iemand tips?

Back
Bovenaan