Ik zoek een cake

Hoi, na een tijdje niet op het forum actief geweest te zijn, doe ik vandaag toch een poging om zoek te gaan naar mijn favoriete product. Ik ben op zoek naar een product met geen harde burst en vooral mines en/of crossettes. Ik kwam zelf op dit product uit : Splitting Rainbow van GBV-WECO, zijn er nog meer vergelijkbare cakes te vinden, wellicht in een iets lagere prijsrange?

Kunnen jullie helpen? Ik zoek een cake / compound / box en heb de volgende wensen:

- Harde burst;
- diverse kleuren (sowieso blauw) in het blok en diverse effecten. Idealiter blinkers.
- Geen crackling;
- het kan opgehaald worden in Zuid-Holland of Noord-Holland.
- Lange duur, geen rambak.
- Max. 100 euro.
- Het mogen ook losse cakes zijn om zelf een leuke combi te maken.

Wat zouden jullie aanraden?

Hoi, na een tijdje niet op het forum actief geweest te zijn, doe ik vandaag toch een poging om zoek te gaan naar mijn favoriete product. Ik ben op zoek naar een product met geen harde burst en vooral mines en/of crossettes. Ik kwam zelf op dit product uit : Splitting Rainbow van GBV-WECO, zijn er nog meer vergelijkbare cakes te vinden, wellicht in een iets lagere prijsrange?
Zelf een tijdje op zoek geweest naar een crosette cake, heb uiteindelijk deze besteld:
https://youtu.be/NQxbnKuEt3c (The Escape Room)

De Howling Wolf van Magnum (Broekhoff heeft m onder een andere naam) is een van de weinige alternatieven. Kost meestal rond de 32,50

Ik zoek ook een cake :P Moet vooral mooi zijn met bijvoorbeeld boeketten, crackling en dergelijke. Knallen is leuk maar niet zo heel belangrijk. Een beetje duur (als in, tijd) is ook wel belangrijk. Ik zoek vooral bang for the buck. Ik had zelf even gekeken en China Red Two Angels vind ik bijvoorbeeld wel aardig. Ben benieuwd of er nog meer goede ideeën zijn.

Kunnen jullie helpen? Ik zoek een cake / compound / box en heb de volgende wensen:

- Harde burst;
- diverse kleuren (sowieso blauw) in het blok en diverse effecten. Idealiter blinkers.
- Geen crackling;
- het kan opgehaald worden in Zuid-Holland of Noord-Holland.
- Lange duur, geen rambak.
- Max. 100 euro.
- Het mogen ook losse cakes zijn om zelf een leuke combi te maken.

Wat zouden jullie aanraden?

Aardig specifiek, zou bijna in jouw geval een paar cakejes combineren
- Katan Beast mode + Flower Power + King of Blue + Strobe Attack is voor +- 80 euro wel te vinden
- China Red heeft de 4 dierencakes in de aanbieding voor 89 euro, daarvoor geldt hetzelfde

Echt een boxje, overweeg dan eens de RAFF lijn van Wolff. Mooie diverse boxen, en ook wel blauw

Volgens mij zitten er ook wel vestigingen van Vuurwerkbunker in jouw regio; die hebben eigen boxen die aan je wensen voldoen, maar ook de Argento Albert compoundjes.

Hoi, onlangs zag ik een fontein voorbij komen die overging in een prachtige all-at-once cake. Was zo'n 30euro maar kan hem echt nergens meer terugvinden. Hier een kenner aanwezig die direct weet wat ik bedoel? Zou er graag een exemplaar van bestellen! Bedankt :)

Hoi, onlangs zag ik een fontein voorbij komen die overging in een prachtige all-at-once cake. Was zo'n 30euro maar kan hem echt nergens meer terugvinden. Hier een kenner aanwezig die direct weet wat ik bedoel? Zou er graag een exemplaar van bestellen! Bedankt :)

Springteufel 1 of de Komodo Dragon. Helaas beide afgekeurd!

Spring teufel, helaas afgekeurd

Ik ben op zoek naar twee 25 of 30 mm boxen. 1 box in de kleuren blauw met goud en 1 box in mixed heldere kleuren (spinners erdoor heen mag zeker!).

Prijsindicatie = ongeveer 100 euro p box, regio Noord-Holland en Zuid-Holland

Ik ben op zoek naar twee 25 of 30 mm boxen. 1 box in de kleuren blauw met goud en 1 box in mixed heldere kleuren (spinners erdoor heen mag zeker!).

Prijsindicatie = ongeveer 100 euro p box, regio Noord-Holland en Zuid-Holland

de Azul 100% #1 goud/blauw bak van nederland.

Back
Bovenaan