Ik zoek een cake

Bedankt voor je reactie! Die van Broekhoff is top! Die andere zoek ik niet. Moet echt alleen het Spider Floss effect zijn eigenlijk haha! Kleuren maken overigens niet uit haha.

Nog eens over na blijven denken. Komen palmen van Tolesto Star van mania niet ook in de buurt? Of Espada palms.

Iemand enig idee welke cake er op 1:18:48 word sfgestoken?

Ik denk een prof-crackling waaier. Kan me zo geen consumenten crackling waaier bedenken met 8 shots in een rij.

Als je hiervan gecharmeerd bent, check eens:

- Zena- Crackling Chry
- Redwire - Criss Cross Crackhead
- China Red - Crack Attack
- Katan - Madhouse
- Katan - Quick Charger
- Vuurwerktotaal - Wick@ Fan

Ik ben op zoek naar grote kaarsen (liefst met knal/sier). Heb enkel de Bazooka kunnen vinden. Weet iemand toevallig waar ik kaarsen kan vinden?

ik zoek compounds met harde burst en goede spreiding 30mm (waar jullie goede ervaringen mee hebben)

Sidewinder en Total Event Box van Broekhoff zijn mega! Break out van Wolff is ook een regelrechte topper. Ook de 30 mm bakken uit de eigen lijn van Breda Vuurwerk vind ik persoonlijk heel dik qua burst en spreiding.

ik zoek compounds met harde burst en goede spreiding 30mm (waar jullie goede ervaringen mee hebben)

Alle 30mm vakken van Funke zo'n beetje, de oudere boxen van de Event lijn van Rubro doen het altijd goed (4 Seasons, Immortal Gold etc.). De Glitter Willow to Colorz (vuurwerktotaal) is top, evenals de Willow Mayhem (Magnum). Transbomber Champions Edition schijnt een goede spreiding te hebben (normale Transbomber zal ook niet tegenvallen omdat het Crackling is en dus al wat groter uit valt). Ouder Pangu/Evo 30mm is eigenlijk ook wel verzekerd grotr boeketten (smash boxen/Garden Party/Solar Storm etc). Genoeg te vinden in ieder geval.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan