Ik zoek een cake

Kent iemand een alternatief voor de hysteria? Crackling palmen naar crackling wolk.

Heb Scala 25E / Sydney Sunrise op netvlies, echter alleen crackling palmen volgens mij en wolk ontbreekt.
Is voor overgang van goldcracker palmen (Funke) naar 2x 1,2” ultimate Chry (broekhoff)

Zijn er geen alternatieven met willow of 'gewone' palmen naar crackling wolken?
Denk dat het effect van de Hysteria redelijk uniek is, zowel crackling palmen als een crackling wolk in één cake heb ik nog niet eerder gezien.

Volgens mij is er een Funke cake die daar op lijkt. Het is niet helemaal hetzelfde en ook niet wat je zoekt maar je zou voor deze kunnen gaan:

En voor deze

ik zoek cakes en/of boxen met dit effect:

(Let op: de spinners moeten wel echt bovenin pas tevoorschijn komen)

Iemand tips ?

Kent iemand een alternatief voor de hysteria? Crackling palmen naar crackling wolk.

Heb Scala 25E / Sydney Sunrise op netvlies, echter alleen crackling palmen volgens mij en wolk ontbreekt.
Is voor overgang van goldcracker palmen (Funke) naar 2x 1,2” ultimate Chry (broekhoff)
Zijn er geen alternatieven met willow of 'gewone' palmen naar crackling wolken?
Denk dat het effect van de Hysteria redelijk uniek is, zowel crackling palmen als een crackling wolk in één cake heb ik nog niet eerder gezien.

Deze ajaxciedjuh

dit lijkt er wel wat op ?

Ik denk dat dat in Nederlands consumentenvuurwerk niet bestaat.

Je zou kunnen kijken om ergens nog een oudere batch Spinning Blue van Broekhoff op te scharrelen?

Spinners zijn er nog wel wat maar niet zoals ik bedoelde, de spinners moeten wel echt bovenin pas tevoorschijn komen zoals op de videos hierboven.

In nederland kom ik zoiets ook niet meer tegen wat ik weet, jaren 90 zag je zulke effecten nog wel erg vaak in nederland!
Belgie had toen een hele serie met de oude 13sh potten.

Duitsland heeft ook zo iets, alleen weet ik de naam er niet van :frusty:

Iemand die zoiets nog weet te vinden? mag in Nederland, Duitsland, Belgie en Luxemburg :thumbup:

Spinners zijn er nog wel wat maar niet zoals ik bedoelde, de spinners moeten wel echt bovenin pas tevoorschijn komen zoals op de videos hierboven.

In nederland kom ik zoiets ook niet meer tegen wat ik weet, jaren 90 zag je zulke effecten nog wel erg vaak in nederland!
Belgie had toen een hele serie met de oude 13sh potten.

Duitsland heeft ook zo iets, alleen weet ik de naam er niet van :frusty:

Iemand die zoiets nog weet te vinden? mag in Nederland, Duitsland, Belgie en Luxemburg :thumbup:

Een alternatief, met boeket, is bijvoorbeeld de Asteroids van Xplode, of de Decibel van Wolff

Iemand tips ?

Schuurmans/Vulcan had een batterij (cakebox) met deze effecten enkele jaren geleden.
Kan best zijn dat het langer geleden is dan ik dacht. Kom even niet op de naam, maar misschien dat je in het Vulcan- subforum wat kan vinden. :)

Iemand tips ?

Ik dacht meteen aan de oude Draco van Meester vuurwerk, deze had een mine, met bovenin een spinner. Ik kan geen video vinden welke dat weergeeft helaas. Ik zie alleen deze:
https://www.youtube.com/watch?v=R76n1mLtX10 maar bij mij ging hij destijds andersom, dus eerst het boeket wat een mine gaf en dan de spinner in de lucht.

Ik zoek een cake met het liefst alleen Spider Floss effecten zoals deze compound:

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?58734-The-Secret-Wizard

Mag ook in BE of DE zijn.

Ik denk dan in eerste instantie aan;
- Spider Tail Magic van Broekhoff, echter is dit een cake met enkel tails.
- Wave 'm. van vuurwerk totaal, hoewel net niet helemaal hetzelfde.
- Spider King van Rubro heeft af en toe een schot erbij zitten. Immortal Gold ook trouwens, met de combinatie met blauw.

Verder is het maar een schaars effect. Zeker in regenboogkleuren!

Ik denk dan in eerste instantie aan;
- Spider Tail Magic van Broekhoff, echter is dit een cake met enkel tails.
- Wave 'm. van vuurwerk totaal, hoewel net niet helemaal hetzelfde.
- Spider King van Rubro heeft af en toe een schot erbij zitten. Immortal Gold ook trouwens, met de combinatie met blauw.

Verder is het maar een schaars effect. Zeker in regenboogkleuren!

Bedankt voor je reactie! Die van Broekhoff is top! Die andere zoek ik niet. Moet echt alleen het Spider Floss effect zijn eigenlijk haha! Kleuren maken overigens niet uit haha.

Back
Bovenaan