Ik zoek een cake

Silver Conic of Gold Conic beiden van Lesli.
Silver Vulcan, Katan
Neon Night, Wolff.
Bardarbunga, Zena.

Er zullen er vast nog wel meer zijn. :wink:

Assorted Vulcano ook leuk om eens te checken.

Off topic:
Snap aan deze topics nooit zo goed dat het vol met Duitse en Belgische producten staat, terwijl het hier toch echt om Nederland consumenten vuurwerk zou moeten gaan.

Ik ben opzoek naar een cake die alleen groen of rood / rood en groen kleur effecten heeft.
Wil ze verwerken in een projectje met de song van Squid Game:angel:

Ik ben opzoek naar een cake die alleen groen of rood / rood en groen kleur effecten heeft.

Pyroshow 2635 - BLOOD RED PEONY WITH RED TAIL & MINE en Pyroshow 2625 - GREEN BLINK W. GREEN BLINKING TAIL.

Ze hebben ze ook in crossette vorm.

Of een mix , zit bijv. in de Katan special 2.

Groen:
Zena Toxic of 3905 4x 25mm compound heeft alleen groene effecten (met goud)

Rood:
Evo red plum (ghost), weco splitting red of zena's snapte box.

China Red Rat heeft rood/groene peonys. 4x Rat is wel mooie rood/groene chaos met de spinning tails :D

Flower Power van Katan heeft eerst rode effecten en daarna groen.

De welbekende Duitse Reno's van weco ook rood/groen. Heten anders tegenwoordig geloof ik. Poison geloof ik nu.

Zijn er trouwens cakes of boxen op de markt met 2 of meer tonen fluit in een cake(of box) ?
Bedoel niet stages zoals bijv Three stage trouble van Red wire.

Maar meer zoiets als dit:

Kaliber, hoeveel shots en welk land maakt niets uit..

Iemand bekend met potten die bij Loots nu te koop staan onder Airstrike van Wolff..artikel nummer 8512 ,zijn 3 x 37 shots.
Is dit een omlabeling?..Krijg er niets over gevonden buiten de site van Loots..��

Niet zozeer een cake, misschien een single shot of vuurpijl. Maar ik zag verderop in de straat elke keer drie sterren omhoog schieten, zonder knal. Een soort mine eigenlijk en het leek daarbij beetje op een flare omdat deze drie sterren lang in de lucht bleven hangen en vervolgens naar beneden vielen.

Iemand enig idee?

Misschien beetje gekke vraag, maar zijn er nog een beetje zelfde soort boxen/compounds als de Transbomber?
Dan bedoel ik dus klein beetje dezelfde prijs, een echte rammer, die voor dat WOW effect zorgt, en het liefste natuurlijk met 1 of meerdere all at once cakes erin! :D Ben wel benieuwd namelijk of iemand nog iets weet!
Hoe is bijvoorbeeld de Rampage XL, of niet te vergelijken met transbomb qua wow effect?

Misschien beetje gekke vraag, maar zijn er nog een beetje zelfde soort boxen/compounds als de Transbomber?
Dan bedoel ik dus klein beetje dezelfde prijs, een echte rammer, die voor dat WOW effect zorgt, en het liefste natuurlijk met 1 of meerdere all at once cakes erin! :D Ben wel benieuwd namelijk of iemand nog iets weet!
Hoe is bijvoorbeeld de Rampage XL, of niet te vergelijken met transbomb qua wow effect?

Kijk eens naar de Berlin van Vulcan! De finale is geweldig. Ook 144s 25mm.

Laatst bewerkt:

De Berlin, Oman en Montreal van Vulcan zijn volgens mij goeie rammers. Heb ze zelf nooit gehad maar op filmpjes ziet het er goed uit. Zijn vaak wel iets duurder.

Back
Bovenaan