Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Assortimenten zijn vaak wel goedWeet iemand een cake met max 19 schoten en met de grootst mogelijke effecten?
Weet iemand een cake met max 19 schoten en met de grootst mogelijke effecten?
Weet iemand een cake met max 19 schoten en met de grootst mogelijke effecten?
Cakes met de grootste effecten vind ik persoonlijk de hele funke 20sh 30mm serie, die zijn allemaal erg goed!!
Dat was ook mijn gedachte, maar dat mag niet, 1 tube teveel.
On topic: bestaat er iets met uitsluitend blauwe tails?
20 shots zou opzich wel kunnen maar ik bedoelde eigenlijk meer de kleine cakes met groots effect om wat geld te besparen omdat mijn budget niet zo hoog is
20 shots zou opzich wel kunnen maar ik bedoelde eigenlijk meer de kleine cakes met groots effect om wat geld te besparen omdat mijn budget niet zo hoog is
Bedoel je deze?Er was wat jaartjes geleden een cake met gouden, fluitende spinners naar gouden willow van Cafferata. Lesli had deze cake ook een tijdje. Ik meen 25 shots. Weet iemand of deze nog te koop zijn en onder welke naam? Zo nee, is er een vervanger te scoren bij een ander merk?
Bedankt alvast!
Die bedoelde ik niet, maar dit was wel een gave zeg!ik dacht eerst aan de king cobra van leslimaar die heeft geen gouden willow
King cobra,