Ik zoek een cake

geen probleem toch:D er zijn trouwens weinig waaiers met zo,n tempo als de rapapapapapah

de final fate van wolff is er ook wel een mooie om er achteraan te plakken alleen jammer dat het geen siereffect heeft. Want dat mag eigenlijk wel bij. Het sier van de rapappapapa met de snelheid van de final fate :applause:

geen probleem toch:D er zijn trouwens weinig waaiers met zo,n tempo als de rapapapapapah

de final fate van wolff is er ook wel een mooie om er achteraan te plakken alleen jammer dat het geen siereffect heeft. Want dat mag eigenlijk wel bij. Het sier van de rapappapapa met de snelheid van de final fate :applause:

Je hebt natuurlijk de Titanium Palms van Redwite, welke vergelijkbaar is met de Rapapapah.
Wolff heeft in de voordeellijn een 100sh waaier (10x10) zitten, ook een leuk bakje (California is dat, en ik geloof Macao voor de Chinese versie)
Hoops had wat brede waaiercakes, Funke heeft er nog steeds een paar. Deze schieten lekker door, en ondanks 20mm tubes toch een lekkere gevulde lucht.

Druk je er inderdaad Final Fates achter, of de DB60/20 fanshape van VWtotaal, of de Red Alert van Wolff, of de Airbomber van CR. Of de Thunderstorm van Eurostar (of wissel hiermee af, thunderstorm-rapapapa-thunderstorm-raapapapaa-thunderstorm). Heb je een leuk elementje hoor!

ik zoek een blauw met goud cake (geen compound)en dan met zo groot mogelijke boeketten, hij hoeft niet veel schoten te hebben.

ik zoek een blauw met goud cake (geen compound)en dan met zo groot mogelijke boeketten, hij hoeft niet veel schoten te hebben.

King of Blue is inderdaad een toppertje!
Ook de Heavy Legend 25 is leuk (meer paars dan blauw wel...)
Bij Vuurwerkstore Holten is een 100sh cake te koop met goud en blauw, de Brokat-Blau van Lonestar (goeie cake hoor!!)
Yellow River van Pangu is ook leuk, maar meer blauw/paars/roze dan enkel blauw. Wel gigantische boeketten!
Rapapapah van Eurostar is mooi, niet de grootste boeketten maar door de waaier toch erg indrukwekkend!

Ten slotte een cake waar goud + blauw in zit: The Gold Strike van Wolff. Ik vind het een toppertje, zelf al een paar keer gehad en blijft een steengoede cake!

Yellow river heb ik al besteld😁
De King of blue vind ik een goede optie, dat is er eentje om te onthouden.
De rapapah vind ik een mooie, moet hij wel in de aanbieding zijn, anders vind ik hem wel duur.
The Gold strike vind ik mooi, maar ik zoek toch echt een cake met alleen goud en blauw eigenlijk.
Bedankt voor jullie reacties!
Als er nog meer mensen met ideeën zijn kom maar door.

King of Blue is een hele goede optie! Prijs/kwaliteitverhouding is erg goed!

Hier een filmpje van mijn kant!

Mogelijk wat moeilijker aan te komen, maar de Gold-Blue Variations van Funke mag ook niet ontbreken. Tempa Lightning (wie weet in meervoud) is mogelijk ook een kanshebber.

Zijn er losse cakes zoals de 1e van de Gunslinger (eurostar), Groene blink met mooie gouden palmen ?

Video is van Tatanka:

Ik zoek nog een gold crackling I shape cake, mag met wat (rode) kleuren er doorheen, welke ik samen met 2x hysteria (argento, ong 21 sec) aan het begin van de show kan schieten. Geweld wenselijk. Wordt na 5x gold cracker fonteinen (funke) en voor de sakura (argento, rustig) geschoten.

Ik zit zelf te kijken naar triple thunder stars van bonfire. Op film ziet deze er goed uit, maar nog geen straatfilm gevonden. Heb m’n twijfels of de effecten in de film wel kloppen gezien tubes en maar 392 gram NEM. Daarnaast prijs van eur 22 (lager niet gevonden) aan de hoge kant voor kruitinhoud.

Ideeen welkom.

(Video is van: Eindje-Pyro)

(Video is van: Originallover)

Mocht je er nog wat blauwe kleuren bij in willen, dan is de feuerblitz ook een mooie!
(Video is van: FireDisplay)

Thnx voor de tips Ajax. Return of the chaos vind ik wel een aardige maar kan zo niet een verkooppunt vinden in omgeving Deventer (op dit moment).
Die andere duren me te lang of moet de cakes naast elkaar zetten.
Zat nog op vuurwerkbieb te kijken maar met filters komt weinig naar voren wat ik zoek.

Back
Bovenaan