Ik zoek een cake

Special line van Vuurwerktotaal zitten ook leuke effecten bij.
Verder komen evo/gbv met leuke crossette cakes en een compound.
En de special boxen (1 tm 5) van Katan/Arentz, kan misschien ook wel iets zijn wat je zoekt ?

Tnx die van Pyroshow is precies wat ik zoek! Nog mensen speciale effect cakes die mensen aanraden?

Ik vind de Color Differente van St8ment wel een speciaal effect (colorchanging).
Voor Fish kun je ook kijken naar de Blue Shark van Redwire, of de Bees and Bouquettes van Zena
Als je toch bij Redwire bent, is de Crackling X ook wel iets speciaals
De bekende cakes zoals Shaft en Cranc van Wolff zijn iets specialer dan normaal, de nieuwe Flightdeck van mania vind ik vernieuwend en uniek (of de Silver Ice van Bonfire, wat enkel de eerste cake is). Sowieso Bonfire heeft leuke vernieuwende effecten, zeker het checken waard.

Benieuwd of je hier wat mee kunt!

Deze heb ik in mijn collectie zitten dit jaar
Cafferata Red ghost waterfall

Cafferata Spinning to white blink

Cafferata brocade waterfall

Tnx mannen! Mijn lijst is groot geworden nu... Eens kijken welke cakes er allemaal in mijn show komen.

Ik zoek geen cake, en ook niet iets voor mijzelf. Maar ik zoek een überdik blok voor m’n buurman. Het moet groot zijn en minimaal 8 kg kruit bevatten. Kruitinhoud zegt niet alles natuurlijk, maar is wel een van de weinige voorwaarden van m’n buurman. Budget max. € 400,-. Zelf had ik al de volgende opties bedacht:

Pyro & Papel (VWT)
The Motherload (Magnum)
Grande Special 400 (Katan)

Hebben jullie nog aanvullingen? En jullie snappen dat er ook wel een stukje eigen belang bij zit, ik geniet er net zo hard van mee!:D

Vorig jaar had m’n buurman overigens de Hurricane van Hamstra Vuurwerk:

Ik zoek geen cake, en ook niet iets voor mijzelf. Maar ik zoek een überdik blok voor m’n buurman. Het moet groot zijn en minimaal 8 kg kruit bevatten. Kruitinhoud zegt niet alles natuurlijk, maar is wel een van de weinige voorwaarden van m’n buurman. Budget max. € 400,-. Zelf had ik al de volgende opties bedacht:

Pyro & Papel (VWT)
The Motherload (Magnum)

Hebben jullie nog aanvullingen? En jullie snappen dat er ook wel een stukje eigen belang bij zit, wordt mooi stoken in de straat dit jaar!:D

escape from hell?

Pyro & Papel (VWT)
The Motherload (Magnum)

Hebben jullie nog aanvullingen? En jullie snappen dat er ook wel een stukje eigen belang bij zit, ik geniet er net zo hard van mee!:D

Voor 400 euro zou ik zelf 4 losse compounds achter mekaar drukken. Het doorlonten van 4 compounds heb je toch, en dan heb je zelf enigszins in de hand wat voor show je bouwt!
Pak bij Hamstra bijvoorbeeld een losse Transbomber als finale, begin met Something Different van Wolff, en doe daar tussen 2 boxen met mixed shapes (verschillende schietrichtingen en waaiers) of met dikke 30mm tubes.

Of schiet 2x een dubbele compound achter mekaar. Een Mei Tai Tailgate / Gates of Detonation, met daarna de Airforce Displaybox geeft ook een dikke show en past binnen je budget. Of de triple compound Tournament box met daarna een losse compound finalebak (Transbomber / code red van vwtotaal / berlin van Vulcan) etc etc.

Mocht hij echt 1 box willen hebben, zou ik de keuzen laten vallen op de videos van de Katan Grande Special, de Evo Force one van Evolution (ook 4 dubbel), The Joker van VWtotaal (super divers) of de bewezen Pyro de Papel. Of natuurlijk 5 dubbele Heaven from Hell van Mania..

Pyro & Papel (VWT)
The Motherload (Magnum)

Dan zou ik lekker voor een Pyro+Papel gaan en wellicht een gekietelde Red Maroon erachter, of iets van kleur.

Pyro & Papel (VWT)
The Motherload (Magnum)

In Overijssel zit een winkel die de Transbomber XXL en de Ultimatum Final 600 in een combiset verkoopt voor 425 (ach die 25 eurotjes extra :p). In totaal 13 kilo kruit verdeeld over 7 compounds.

Heaven from Hell van Mania is ook nog een optie, op de demo was het echt een heel dikke bak, alleen geen 8kg kruit

Allemaal bedankt voor de tips. Komend weekend gaan we er eens voor zitten met een biertje erbij. Mochten anderen nog suggesties hebben, laat maar weten!

Ik zoek een waaier als de Ultimate van VWT om de Space Project van Red Wire mee te kunnen combineren als begin van een project. Iemand suggesties?

Back
Bovenaan