Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zoek een box met kleurrijke effecten. Klasse Colorful City / Spinnerz 2 colors.
Suggesties zijn meer dan welkom. Zoek nog wat kleur tussen het goud in me schietlijst.
Ik zoek een box met kleurrijke effecten. Klasse Colorful City / Spinnerz 2 colors.
Suggesties zijn meer dan welkom. Zoek nog wat kleur tussen het goud in me schietlijst.
Goeie tips mannen! Andere forumleden nog wat andere boxen?
Hallo medefreaks,
Ik zoek een alternatief op: https://redwirevuurwerk.nl/product/titanium-palms/
Iemand suggesties? Dus liefst een waaier met wit/zilver willow.
Bvd
Sunbeam cakes - EvolutionIk zoek een aantal eventueel ‘stille’ cakes. Liefst mines, tails, fish en falling leaves effecten. Ik zoek deze cakes om te gebruiken als show element. Even wat anders dan het standaard geknal. Iemand die goede adviezen heeft en me kan helpen?
Goede middag mede fanaten,
Voor mijn schow heb ik een aantal boxen, wil er graag nog 1 of 2 bij hebben, wat raden jullie mij aan? (Rond de 80/150€) per box.
Ik heb inmiddels de mega willows van evo
Brasilian box
Spinners to colours
Karton secret salute als afsluiting.
Wat is nou echt een goede box? Ik zoek een box met grote effecten/dikke burst. Beetje zoals de crual tracion maar dan een ander omdat ik die afgelopen jaar al heb gehad.
Ook zoek ik nog een dikke salvo bak/ram bak. De transbomber valt af want die staat al op het lijstje.
6 elements?Goede middag mede fanaten,
Voor mijn schow heb ik een aantal boxen, wil er graag nog 1 of 2 bij hebben, wat raden jullie mij aan? (Rond de 80/150€) per box.
Ik heb inmiddels de mega willows van evo
Brasilian box
Spinners to colours
Karton secret salute als afsluiting.
Wat is nou echt een goede box? Ik zoek een box met grote effecten/dikke burst. Beetje zoals de crual tracion maar dan een ander omdat ik die afgelopen jaar al heb gehad.
Ik ben op zoek naar een cakebox met spinners en liefst ook wat variatie. Vorig jaar de Pangu Colorful City (2017 versie) gehad en beviel goed, maar ben nu op zoek naar iets nieuws. De Spinnerz 2 Colorz is een alternatief, maar ben eigenlijk op zoek naar wat minder 'rammen' en wat mooiere boeketten. Niet ieder shot hoeft een spinner te zijn, zo lang ze maar voorbij komen in de cakebox.