Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hem net een dummy in me handen gehad maar dat ding is net zo groot als de mega maxi. Deze cake komt net zoals de mega mini en maxi uit de fabriek die eigenlijk alleen maar prof waaiers maakt vandaar oa de snelheid, de contstante timing tussen de tubes.
dramatisch ?? een hapering en volgens mij is dat gecorrigeerd?..Das allemaal bij de Mega maxi/mini ook wel ns dramatisch geweest
Ik durf te wedden dat ie sowieso aankomende zaterdag op de demo van de rijswijkse vuurwerkhal is. Daarvoor staat die nou net wat te prominent op de folder!
Heb altijd goede ervaringen met vuurwerk van China Red gehad, dus ben er vrijwel zeker van dat ik 'm ga halen.
Ik durf te wedden dat ie sowieso aankomende zaterdag op de demo van de rijswijkse vuurwerkhal is. Daarvoor staat die nou net wat te prominent op de folder!
Heb altijd goede ervaringen met vuurwerk van China Red gehad, dus ben er vrijwel zeker van dat ik 'm ga halen.
Wel op tijd hoor maar demo van rijswijk?? Halen ze niet.Ik hoop dat ze hem gaan schieten, heb namelijk voornomen dat veel nieuwe CR artikelen waarschijnlijk niet optijd binnen zullen zijn !!
Mooi product om een keer mee te maken! Ook een goede prijs!! Deze ga ik in de gaten houden.
Ben benieuwd naar de demo beelden.
Waar haal jij een goede prijs vandaan? 60tal goudblokjes en een cakeje voor 30e. Angry birds is 100 schoten voor een tientje. Nu zijn ze bij dit blok, allez, wat dikker, maar zo heel veel scheelt het niet eens.
Oeps, had er niet zo bij stilgestaan dat ie wellicht niet binnen zijn. Maar goed dat ik 'm niet ben aangegaan. =pZullen we wedden voor €1000,- ? Ik zeg nl. van niet![]()
Waar haal jij een goede prijs vandaan? 60tal goudblokjes en een cakeje voor 30e. Angry birds is 100 schoten voor een tientje. Nu zijn ze bij dit blok, allez, wat dikker, maar zo heel veel scheelt het niet eens.