I am fan

Ik heb hem net een dummy in me handen gehad maar dat ding is net zo groot als de mega maxi. Deze cake komt net zoals de mega mini en maxi uit de fabriek die eigenlijk alleen maar prof waaiers maakt vandaar oa de snelheid, de contstante timing tussen de tubes.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem zien staan bij de Intratuin. Mooi ding ja!

Het mooie aan deze vind ik dat hij vanuit het midden begint.

Ik heb hem net een dummy in me handen gehad maar dat ding is net zo groot als de mega maxi. Deze cake komt net zoals de mega mini en maxi uit de fabriek die eigenlijk alleen maar prof waaiers maakt vandaar oa de snelheid, de contstante timing tussen de tubes.

Das allemaal bij de Mega maxi/mini ook wel ns dramatisch geweest

Das allemaal bij de Mega maxi/mini ook wel ns dramatisch geweest
dramatisch ?? een hapering en volgens mij is dat gecorrigeerd?..
was trouwens bij 1 van de twee.. maar ik geef wat achtergrond info over de producent als aardigheid zodat je kan zien dat er dus niet over 1 nacht ijs is gegaan. Maar weer even on-topic: volgens mij gaat ie ook nog geschoten worden tijdens een demo.

Ik durf te wedden dat ie sowieso aankomende zaterdag op de demo van de rijswijkse vuurwerkhal is. Daarvoor staat die nou net wat te prominent op de folder!

Heb altijd goede ervaringen met vuurwerk van China Red gehad, dus ben er vrijwel zeker van dat ik 'm ga halen.

Ik durf te wedden dat ie sowieso aankomende zaterdag op de demo van de rijswijkse vuurwerkhal is. Daarvoor staat die nou net wat te prominent op de folder!

Heb altijd goede ervaringen met vuurwerk van China Red gehad, dus ben er vrijwel zeker van dat ik 'm ga halen.

Ik hoop dat ze hem gaan schieten, heb namelijk voornomen dat veel nieuwe CR artikelen waarschijnlijk niet optijd binnen zullen zijn !!

Zullen we wedden voor €1000,- ? Ik zeg nl. van niet ;)

Mooi product om een keer mee te maken! Ook een goede prijs!! Deze ga ik in de gaten houden.
Ben benieuwd naar de demo beelden.

Ben erg benieuwd naar de eerste demo-films, want deze staat nog op het lijstje om in de winkel mee te kunnen nemen. :p Ziet er op de China film fantastisch uit!

Mooi product om een keer mee te maken! Ook een goede prijs!! Deze ga ik in de gaten houden.
Ben benieuwd naar de demo beelden.

Waar haal jij een goede prijs vandaan? 60tal goudblokjes en een cakeje voor 30e. Angry birds is 100 schoten voor een tientje. Nu zijn ze bij dit blok, allez, wat dikker, maar zo heel veel scheelt het niet eens.

Waar haal jij een goede prijs vandaan? 60tal goudblokjes en een cakeje voor 30e. Angry birds is 100 schoten voor een tientje. Nu zijn ze bij dit blok, allez, wat dikker, maar zo heel veel scheelt het niet eens.

Sorry, maar denk toch dat je je daar echt op verkijkt. Deze is veel groter en hoger.

Laatst bewerkt:

Deze was een paar jaar geleden nog 5euro echt jammer dat ze hem duurder maken
Maar deze cake is inderdaad niet zoals de waaier cake.

En als ik het goed begrijp is I am Fan 50% korting het eerste jaar (gebaseerd op folders)
29,95 is een goeie prijs.

Ziet er gaaf uit man had al china filmpjes gezien maar dat moet je ook altijd maar weer afwachten of hij net zo presteerd

Back
Bovenaan