I am fan

Deze vanavond voor het eerst gezien.
Wat mij betreft de mooiste cake van China Red.
Jammer van de hoge prijs ten opzichte van de tijdsduur, anders zou ik er hier zeker een paar van aanschaffen.

Is ook zo, maar als ik 30 euro in de fik steek brandt dat aanzienlijk langer dan deze cake.
Dat was het idee.
Maar dat neemt niet weg dat ik hem prachtig vind!

Prachtig product! Maar zou toch graag zien dat ie wat langer duurt dan 12 sec.
1 of 2 rijen extra boeketten zou m.i. deze cake echt gewild maken.
Waarschijnlijk laat dat de aantal grams per cake niet toe.

Blijft een topper dit, prachtige cake en wij zijn er om 18.00u mee begonnen om de aandacht te trekken. Goed gelukt, want hij schoot door, zonde, maar wel spectaculair. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Om 28.00 uur?
Hoe vroeg ben jij met de champagne begonnen? :shocked:

Maar ik deel je mening over deze cake.
Ik zou hem alleen nog meer "af" vinden als de rode chinezen het laatste salvo zouden veranderen in crackling palms. Misschien is dat prijstechnisch minder gunstig, maar toch...

Moet zeggen dat ik sowieso verrast ben door de kwaliteit van CR.
Nooit eerder gehad, maar door de 30%-actie bij Koningsdal toch een aantal producten gescoord (die me bij de demo van Makkelie in positieve zin waren opgevallen!).
Goede gestroomlijnde organisatie ook daar in Utrecht. Kortom: volgend jaar zeker weer een deel China Red!

Blijf dit ook een topper vinden. Heerlijke crackling tails. Qua laatste salvo ben ik het helemaal met Cass eens. Goed idee!

en ik heb hem er juist wel bij meegenomen :D haha
Dikke tails en afsluitend een salvo boeketten. Deze waaier komt tussen de firefestival in en hoogstwaarschijnlijk de obsessed. Maar dat zien we over een maand of 10 wel weer :wink:

00:00 -> skyscreamer/geisterblitz/#4(nog ff zien welke volgorde met wat ik krijg), transbomber,Mega Maxi daarna deze, wat compounds en dan afsluiten met Las fallas x 2. Is het al bijna 31 december?

Back
Bovenaan