Hydra

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2317
Artikelnaam: Hydra
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 80 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 25-30sec
Stijghoogte: 25-30 meter
Adviesprijs: 74,99
Folderprijs: € 62,50
Onlineprijs: € 49,99
Freakprijs: Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

84133491_3122507661128479_2788897246555406336_n.jp  g

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben ik de enige die meteen aan de good old ZENA BE Hydra's denkt... :)

Dit is dan een boxje en niet een set losse cakes (de originele dan heh) dus absoluut een ander artikel.

Ben ik de enige die meteen aan de good old ZENA BE Hydra's denkt... :)

Dit is dan een boxje en niet een set losse cakes (de originele dan heh) dus absoluut een ander artikel.
De naam wel ja! Het label deed mij eigenlijk eerst denken aan Fireworks for all :)

Voor de gene die de 100sh Unity of lights of de Atlas500 kon waarderen...hou deze dan zeker in de gaten.
Ik hou er van!

Dit zal bij vele freaks als een nee toch maar niet bakje zijn maar we weten de prijs nog niet eens. Als deze vrij goedkoop is dan neem ik er wel 1 :thumbup:

Niet verkeerd maar tis niet zo mijn ding. Lijkt wel of overal maar blinkers in moeten.

Als de prijs goed is, kan ik hier wel enthousiast van worden. Ben gek op blinkers en met dit tempo is het een lekker rambakkie

Hmmm, leuk maar niet spectaculair. Middelmaat zo op het eerste gezicht. Volledig van de prijs afhankelijk of het een definitieve nee wordt of toch een voorzichtig ja.

Vind de blinkers wel mooi. Het gedeelte met het goud is super(die hadden ze in de go4gold box moeten doen) en crackling.......

Laatst bewerkt:
Het is een beetje een druk bakje, en dan niet in de vorm dat ik er inderdaad voor zou kiezen. Er zitten wel leuke elementen in maar die worden door de drukte een beetje naar achteren geschoven.

Lekkere rammer, veel spektakel, grote boekketten door de snelheid en type effect. Zal het wel goed doen bij het volk. Persoonlijk jammer van de crackling, dat heb ik inmiddels wel genoeg gezien als finale, voor mij dus ook net niet :sad:.

Ik vind de Nova toch een stuk mooier. Maarja die is ook zwaarder uitgevoerd.
De kwaliteit van de video doet vast ook niet veel goed.

Jammer dat de blinkers overheersen op het beetje goud wat erin zit... tempo is wel prima maar toch laat ik deze staan.

Back
Bovenaan