Eigenlijk vind ik een Farari heel mooi.
Maar als hij 10k Zou kosten vind ik het een top auto.
Maar voor de prijs van 100k laat ik hem toch staan. Want ja Farari kennende zouden ze hem nooit voor 10k op de markt zetten.
Bij nader inzien ga ik toch maar voor een leuke Volkswagen want die heeft ook 4 wielen en voor de prijs meer waard voor je centen.
Klinkt best gek hè?
Moet je voorstellen hoe alle toppics vervuild worden?
Vind je het mooi koop je hem. Vind je hem lelijk,, laat je het staan.
Vind je het duur ..negeer het.
Krijg je het voor een Mats prijs? Sla je slag.
Ik struikel een beetje over de vergelijking met een Ferrari. Dat is echt misplaatst.. Evolution importeert degelijk vuurwerk maar het is niet de top. Wat maakt het nu zoveel beter dan andere merken? Als we toch gaan vergelijken dan vind ik de vergelijking met Volkswagen een goede ( en dat is een compliment ). Degelijk, bovengemiddeld vuurwerk. Evo heeft zelden een product die in mijn optiek lager dan een 6 scoort, maar na 2015 dat de bombettes laag gingen, eigenlijk ook nooit meer hoger dan een 8 of 9. Net als dit product, gewoon een gemiddeld 20mm cake die het waarschijnlijk leuk doet vanwege een redelijke burst net zoals die van Pangu toen. Maar niet dat je zegt, wow dit is echt een 10! Dat maakt verder niet uit, want het is gewoon een goed product zo ver ik kan beoordelen. Maar de vergelijking met een Ferrari is echt heel erg misplaats. Als er al een merk daarmee te vergelijken is dan is het Funke en alsnog zou ik die vergelijking niet maken. Alles is daar echt top, van de verpakking tot de namen en tot de uitwerkingen. Die stoppen echt veel tijd en moeite in de producten, kijk dan is het logisch dat daar meer kosten in zitten. En dan kan je zeggen dat ze gebruik maken van een soepelere wetgeving in Duitsland, maar ook in de NL producten zitten diezelfde labels en zie je dezelfde goede kwaliteit terug ( met een iets mindere burst ).
Natuurlijk is €25,- schatten voor dit product echt onrealistisch en totale onzin, het is een groot blok voor 500gram en de concurrerende producten zie je ook voor €40,- over de toonbank gaan in Belgie en Nederland. Daarin begrijp ik je heel goed.
Je opmerking over het verschil tussen liefhebbers en freaks vind ik trouwens wel een leuke

Daar zit wat in haha. Beetje vergelijkbaar met de jury van een kookprogramma en mensen die gewoon van lekker eten houden. Maar op een forum weet je wat je kan verwachten, dan moet je er ook geen podium in zoeken als dat ongewenst is. Immers, de freaks waren altijd maar 1% van de markt toch?
Om er nog even een positieve draai aan te geven, net als jij hou ik heel erg van dit soort blokjes. Dit is ook typisch een product die ik aan een buurman zou aanraden als hij om advies vraagt. Lekker veel schoten met redelijke burst voor ( waarschijnlijk ) een leuke prijs.