Hydra

Pagina's vol discussie over een prijs en de prijs/kwaliteit van een product, maar nog geen prijs bekend? Goed verhaal, misschien goed om eerst de prijs af te wachten en dan daarover te oordelen op basis van een film?

Even terugkomend op de film; ziet er uit als een lekker rambakkie, mooi snel, vooral de blinker spreekt mij aan. Komt niet direct op de wishlist, maar als de prijs goed is en als we hem op een demo hebben kunnen beoordelen, sluit ik niet uit dat ie erbij komt, tussendoor een rambak is gewoon tof.

Heb ooit een box op de markt gehad. Was overigens uit vrienden dienst en heb daar niet op verdient.
En in december werk ik bij orthen omdat ik dat gezellig en leuk vind. Dus weinig pleiten voor eigen parochie.

Ik verwachten dit soort reacties ook wel..
Het gaat mij niet zozeer om de discussie..
Want prijs kwaliteit bis natuurlijk niet onbelangrijk.
Maar ik plaats het hier toevallig omdat ik vaak enkel de toppics lees van wat ik interessant vind. En daar valt deze ook onder.
Wat me opvalt is dat er enkel alleen nog discussie bestaat over de prijs.

Er is bijna nooit iemand die iets inhoudelijks zecht.
Tegenwoordig gaat het enkel om denprijs.
Maar iedere freak verwacht de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs!
Maar vergeet vaak dat kwaliteit ook centen kost.

En daarmee onderscheidt ik de freak van de liefhebbers.
De freaks draven door.
De liefhebber begrijpt dat kwaliteit vaak centjes extra kost.
Zij discuseren vaak ook.
Maar klagen niet!

Ik wil even refereren naar post 5 van jouw in dit topic, dit geeft aan dat je al voorkennis hebt van dit bepaalde product. je spreekt jezelf dus enorm tegen in bovenstaande pleidooi.

Maar goed, even over het product. Voor mij persoonlijk een twijfel gevalletje de Unity was leuk voor erbij te hebben en ook in dit geval zal er zeker markt zijn voor een lekker 20mm uptempo bakje.

Ik wil even refereren naar post 5 van jouw in dit topic, dit geeft aan dat je al voorkennis hebt van dit bepaalde product. je spreekt jezelf dus enorm tegen in bovenstaande pleidooi.

Maar goed, even over het product. Voor mij persoonlijk een twijfel gevalletje de Unity was leuk voor erbij te hebben en ook in dit geval zal er zeker markt zijn voor een lekker 20mm uptempo bakje.

Het is wel zo dat ik weet wat de nieuwe producten gaan doen en wat de richtprijzen worden. Dat klopt.
Maar heb geen financieel belang bij EVO.
Puur hobby matig belang.
Waar ik op doel is de prijs discuy terweil er nog niets bekend was.. zoals de mod hier boven ook benoemde.
Dat is een beetje het standaard principe geworden bij iedere nieuw product bij iedere importeur.

Uit liefhebbers oog heb ik ook een cake van 100sh 30mm voor 25euro.. maar we moeten wel reel blijven. Dat was een beetje mijn insteek van het verhaal.
Maar goed, einde discussie anders ben ik zelf alles aan het bevuilen. Mijn punt is geloof ik wel gemaakt.

Adviesprijs 2020: € 54,95,-
Folderprijs 2020: € 49,95,-
Onlineprijs 2020: € 37,50,-
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

Gr
Marchel

Om het dan helemaal goed te doen.... :)

Adviesprijs 2022: € 74,99
Folderprijs 2022: € 62,50
Onlineprijs 2022: € 49,99
Freakprijs 2022: Vraag je lokale dealer

Iemand deze nog gehad? Hij is best wat besproken maar nooit verkocht geweest tot afgelopen jaar. Leek me een prima budget product.

Back
Bovenaan