Hydra Serie

Nou als de helft super is en je nog een leuke prijs kan krijgen voor een karton is dit pakket alsnog aan te raden. Zulke grote effecten zul je als consument nergens anders kunnen kopen.

Inderdaad heb verder genoeg verhalen gehoord van mensen die ze al hebben afgestoken maar niet hebben gefilmd. En ook dit waren stuk voor stuk positieve verhalen.

Grote effecten met harde burst!

A, B, C en G zijn absolute toppers. De H vindt ik ook niet mis maar doet wel al onder tegenover de harde burst. De overige 3 zijn helaas niet zoals de andere in de serie, voornamelijk de ti- salutes presteren slecht(er) vergeleken met de normale effecten.

A, B, C en G zijn absolute toppers. De H vindt ik ook niet mis maar doet wel al onder tegenover de harde burst. De overige 3 zijn helaas niet zoals de andere in de serie, voornamelijk de ti- salutes presteren slecht(er) vergeleken met de normale effecten.

Heb je al beelden gezien dan van hydra D..?ik niet en ben wel benieuwd

Originals had moeten wachten met de demo tot ze alle 8 op voorraad zijn, naar mijn mening. Dan hadden we nu deze situatie niet gehad. Niet snel snel wat blokjes naar hier halen, om dan later te zeggen dat de blokjes binnen enkele weken toekomen voor de verkoop. Ze konden evengoed zwart op wit zeggen dat het samples waren met titanium vonken, zelfs als dit niet het geval zou zijn. Moest ik Originals zijn zou ik zo snel mogelijk een karton doorlonten en opstoken, en filmen met een goede camera. Ik ben eerlijk gezegd niet zo gek van de camera van sisser en de afstand tot het vuurwerk, met alle respect naar sisser toe.

Inderdaad heb verder genoeg verhalen gehoord van mensen die ze al hebben afgestoken maar niet hebben gefilmd. En ook dit waren stuk voor stuk positieve verhalen.

Grote effecten met harde burst!

Goed om te horen.
Ik hoop dat dat neutrale personen zijn, en geen medewerkers of "vrienden van".

Er zijn hier mensen met aandelen van original fireworks....;-)

Anyway het lijken me prima cakes maar het zijn overduidelijk niet de extreme rammers zoals tijdens de demo.

Deze 2 Hydra's had ik hier nog niet gepost. Zelfde cam. en ong. dezelfde afstand maar nu schieten er telkens 2 cakes die redelijk binnen het kader zijn gevangen. Vergelijk de effect grootte maar met de enkele cake films.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik zet de A er voor het gemak ook maar bij. Deze heeft echt prachtige kleuren.Ik denk dat veel mensen zijn overweldigd door de linkse cake die zich heel snel leeg schiet en de hemel goed vult.

+ YouTube Video

Nu de kartons in de winkel te koop zijn kan iedereen natuurlijk de serie even voor ons filmen.

Natuurlijk kan dat, jammer dat een karton even 200 euro kost wat het minder aantrekkelijk maakt om het nu allemaal te gaan afsteken. Is het zo belangrijk allemaal, ik weet nog van vroeger dat we allemaal vuurwerk kochten terwijl we nooit wisten wat de effecten waren. Anno 2011 verkopen de pakketten met batterijen waarop staat wat het zou gaan moeten doen beter dan de pakketten met een mooi Chinees labeltje.

Deze 2 Hydra's had ik hier nog niet gepost. Zelfde cam. en ong. dezelfde afstand maar nu schieten er telkens 2 cakes die redelijk binnen het kader zijn gevangen. Vergelijk de effect grootte maar met de enkele cake films.

movie

movie

Ik zet de A er voor het gemak ook maar bij. Deze heeft echt prachtige kleuren.Ik denk dat veel mensen zijn overweldigd door de linkse cake die zich heel snel leeg schiet en de hemel goed vult.

movie

Nu de kartons in de winkel te koop zijn kan iedereen natuurlijk de serie even voor ons filmen.

Op deze 2 filmpjes zijn het indrukwekkende cake's. Niet vanwege het chaotische aspect, maar de mooie grote ronde effecten die voor het gevoel boven een 30mm kaliber uitstijgen.
Deze cake's zijn geschoten op de demo. Wanneer jij later bij het filmen van de gekochte exemplaren dezelfde camera hebt gebruikt en daarbij dezelfde afstand hanteerde, onderbouwt dat de kritiek die men hier geeft. Je hebt mij nu eerder overtuigd van hun twijfel dan van jouw zekerheid.

Ik denk dat het voor de mensen die ze alle 8 doorlonten opletten geblazen is dat er zo veel mogelijk verbonden lonten naar beneden geplooid zijn omdat die mines van de F de boel wel eens zouden kunnen versnellen. Zoals ik het nu voor mij zie zullen niet alle lonten naar beneden kunnen geplooid worden als je ze stabiel tot een vierkant aan elkaar wil bevestigen met tape.

Als het je niet zint doe het dan lekker zelf man.
Wat is dat voor onzin.
Wees blij dat er iemand de moeite neemt om ze te filmen.

Heey schatje dat mag wel wat minder hoor:wink:

Ik snap je reactie wel!
Maar ik snap ook de Reactie van 8Inches.

De cake's zijn gefilmt en daar mogen we blij mee zijn.
Echter vallen de cake's nog al tegen.
Ja en dan krijg je van deze vreemde Reacties omdat het dan lijkt als of er van grotere afstand of met andere camera is gefilmt.

Ag zullen we nu maar met zijn alle weer VROLIJK over de Hydra verder leuten:rolleyes:

Back
Bovenaan