jejestilo074
VWC lid
Nou als de helft super is en je nog een leuke prijs kan krijgen voor een karton is dit pakket alsnog aan te raden. Zulke grote effecten zul je als consument nergens anders kunnen kopen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
A, B, C en G zijn absolute toppers. De H vindt ik ook niet mis maar doet wel al onder tegenover de harde burst. De overige 3 zijn helaas niet zoals de andere in de serie, voornamelijk de ti- salutes presteren slecht(er) vergeleken met de normale effecten.
Inderdaad heb verder genoeg verhalen gehoord van mensen die ze al hebben afgestoken maar niet hebben gefilmd. En ook dit waren stuk voor stuk positieve verhalen.
Grote effecten met harde burst!
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Deze 2 Hydra's had ik hier nog niet gepost. Zelfde cam. en ong. dezelfde afstand maar nu schieten er telkens 2 cakes die redelijk binnen het kader zijn gevangen. Vergelijk de effect grootte maar met de enkele cake films.
movie
movie
Ik zet de A er voor het gemak ook maar bij. Deze heeft echt prachtige kleuren.Ik denk dat veel mensen zijn overweldigd door de linkse cake die zich heel snel leeg schiet en de hemel goed vult.
movie
Nu de kartons in de winkel te koop zijn kan iedereen natuurlijk de serie even voor ons filmen.
Nee, van een zelfde afstand filmen, met dezelfde camera.
Meer willen we niet sisser
Nee, van een zelfde afstand filmen, met dezelfde camera.
Meer willen we niet sisser
Als het je niet zint doe het dan lekker zelf man.
Wat is dat voor onzin.
Wees blij dat er iemand de moeite neemt om ze te filmen.