Hydra Serie

Laten we de oud en nieuw filmpjes afwachten om er goed oordeel over te vellen,ik zal ze vanaf dichtbij meemaken en filmen.
Ze worden dan samen afgestoken met Nederlandse 500 gram blokken,kan ik mooi vergelijken:D

Ik heb geen filmpjes geschoten maar..
Ik neem al me woorden terug!
Wat een mega Bakbeesten zijn deze cake's.
De boeketten waren mega groot.
sjonge jonge deze zit er volgendjaar zeker meerdere malen bij
heerlijke cake's zeg! doen niets onder van echte pro giganten.

duidelijk verschil te merken tussen 25mm en 30 mm :) , de boeketten zijn veel breeder in formaat.

ook mijn toeschouwers zagen de verschillen goed :P

top serie .

gewoon kopen .

Ook een doos weggeschoten, stuk voor stuk heerlijke bakken. Vielen en wel 2 om dus was ff chaos.

Zou f laten staan. Zat bij mij schietlont aan. Dikke rommel vind ik. Rest van fe serie zal wel goed zijn, maar F niet. Greetz

Ik had ook al een vermoeden dat er schietlont aan zat
Bij schot hij al voordat ik stap naar achteren gezet had ik schrok er van

De gewone groene lont zat in het schiet lont wat soms iets uitstak.
Dus goed kijken hoe je het aansteekt en maar als je er niet op let kan het gevaarlijk zijn,vooral als je aansteekt met een grote brander.

Bij mij was de vertraging goed.

ja ik stak hem aan met een aansteek stick waar een vlam uit komt
Zal net het schiet aangestoken hebben

Dit zijn natuurlijk dingen die absoluut niet kunnen hoop niet dat er hierdoor gewonden zijn gevallen.

de Z38 serie en de Z05-06 serie hadden precies hetzelfde....1 vlammetje op die schietlont en het gaat al, verschillende keren meegemaakt

Was bij mij precies het zelfde was net 1 seconden weg en toen klapte de hele zooi de lucht in.Maar goed het zijn wel zeer mooie cakes.

Gingen hier helemaal goed, echt pracht cakes die hier konden concureren of soms zelfs beter waren dan 1,2 inch prof blokken.

Apart, bij mijn cakes stak er gewoon alleen visco uit het quickfuse, gewoon veilig, nergens problemen mee gehad. Hetzelfde geldt voor de hercules en midgaard.

Ik ben echt super tevreden over de hydra serie! Ze waren niet allemaal even goed, al zou ik even moeten kijken naar de video's welke dat ook alweer precies waren, maar de meeste hadden echt gigantische effecten. De effecten waren zelfs groter dan die van de professionele blokken die iemand anders in de straat had. Alleen tegen de salutes van die blokken konden de hydra's natuurlijk niet op, voor de rest, fantastische cakes!

Voor mij de beste cakes van dit jaar.. Mede door het feit dat ze zo breed zijn en vrij laag gaan, leverde dit een waar spektakel op..

En prima door te lonten.

Leuk detail: Ik had ook een 100 schots 1.3G flowerbed van BK, maar die gingen zo hoog waardoor het effekt dus daardoor stukken minder was dan de Hydra's.

Ik heb zelf totaal geen problemen ondervonden met het schietlont. Bij elke cake stak gewoon een mooi lang stuk visco uit het schietlont. Voor het doorkoppelen was het schietlont daarnaast dan weer superhandig.

Mensen die het niet vertrouwen raad ik aan de volgende keer aan een flink stuk van het schietlont open te knippen, want de visco lont loopt er ook nog helemaal in door (en dan dus even alle grijze lontjes van het schietlont wegknippen en het visco heel laten.

Ook ik heb de schietlont gisteren perongeluk aangestoken, de eerste salvo vlak onder mn oksel tegen mn bovenarm. \Knalde gelukkig naast de brug want anders had ik ook wat sterren gegeten. Hydra H knalde ook uitelkaar na het 3de of 4de schot. Uitkijken dus!

volgends mij komt dit probleem alleen terug bij de hydra. bij de overige cake's waar ook zo extra lont zat. was namelijk netjes afgeplakt, waar de visco naar binnen gaat. bij de hydra was die opening inderdaad open. ik had ze van te voren al afgeplakt.

Back
Bovenaan