Pyrowork
VWC lid
Respect voor het team van HVLV! Wij hebben makkelijk lullen op het forum maar kijk maar eens hoeveel tijd en moeite dit allemaal kost naast je eigen werk, ik moet er niet aan denken. Het zal voor HLVL ook vast een tegenslag zijn, het was erg mooi geweest als dit was gelukt.
Echter, ik denk dat dit jaar wel heeft laten zien dat er een bevlogen en kundig team achter HVLV zit, wijze besluiten (niet zomaar een rechtzaakje voor 10k aanspannen etc...), kundige en nette vertoning voor de camera.
Ik denk dat menig forumlid wel eens achter zijn oren mag krabben, zo'n verbond wordt niet zomaar gerund en er wordt soms maar iets te makkelijk 'armchair CEO' gespeeld in de shoutbox.
Succes komend seizoen en dank voor jullie inzet voor de traditie.
Echter, ik denk dat dit jaar wel heeft laten zien dat er een bevlogen en kundig team achter HVLV zit, wijze besluiten (niet zomaar een rechtzaakje voor 10k aanspannen etc...), kundige en nette vertoning voor de camera.
Ik denk dat menig forumlid wel eens achter zijn oren mag krabben, zo'n verbond wordt niet zomaar gerund en er wordt soms maar iets te makkelijk 'armchair CEO' gespeeld in de shoutbox.
Succes komend seizoen en dank voor jullie inzet voor de traditie.