Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het zou prachtig zijn als jullie later dit jaar eens een podium kunnen krijgen bij bijvoorbeeld een Jinek. Ik zou zo graag eens een representatieve vertegenwoordiger een dergelijk podium zien krijgen.
Helemaal mee eens. Helaas lijkt men het altijd zo uit te meten dat er een welbespraakte en ervaren politicus zit, die een lokale vuurwerkverkoper vocaal onder de mat veegt. Dat verteert het linkse publiek wat beter en zorgt voor kijkcijfers.
Sidenote: eng hoe vaak meneer Klaver tegenwoordig bij Jinek zit. De reden is bekend, maar bevestigt het bovenstaande.
On-topic: ik zal dit weekend ook eens in mijn spaarpot kijken.
Zet je er toch iemand van bijvoorbeeld VuurwerkCheck en/of HVLV neer die net zo welbespraakt is?
Wanneer gaat de #LaatOnsVieren campagne van start?
Komen er nog meer acties waar wat donaties voor nodig zijn? Zodat er groots uitgepakt kan worden. Lijkt mij nu de juiste (onzekere) tijd. Denk dat er meerdere freaks zijn die nu wel een (kleine) bijdrage willen doen!
Is dit een grap ofzo? Ik knal ook wel door zonder hvlv. Waar blijft die doekoe van de importeurs dan? De importeurs die de afgelopen jaren meer dan genoeg gesponsord zijn. Juist de importeurs laten t afweten. Koop ik liever een extra cakebox en geef die weg aan een gezin dat hierdoor ook eens wat te stoken heeft.
Dus importeurs, wachten doe je op de trein of de bus.
Als die rekening zo goed gespekt is door importeurs, waarom dan deze oproep?
Vuurvent haalt in zn uppie effe 10 ruggen op in no time. Ik vind dat deze vraag om geld niet gepast is. En vele met mij, er is niet voor niets zo weinig gestort in al die tijd. Dat bijdehandte gedoe ben ik ook wel een beetje klaar mee, ga eerst je kern taken uitvoeren daarna leuk doen. Praatjes vullen geen gaatjes.
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat Sirens weet? Zou je dat willen delen?