HVLV - Steun ons, stichting HVLV knalt door!

Het zou prachtig zijn als jullie later dit jaar eens een podium kunnen krijgen bij bijvoorbeeld een Jinek. Ik zou zo graag eens een representatieve vertegenwoordiger een dergelijk podium zien krijgen.

Het zou prachtig zijn als jullie later dit jaar eens een podium kunnen krijgen bij bijvoorbeeld een Jinek. Ik zou zo graag eens een representatieve vertegenwoordiger een dergelijk podium zien krijgen.

Helemaal mee eens. Helaas lijkt men het altijd zo uit te meten dat er een welbespraakte en ervaren politicus zit, die een lokale vuurwerkverkoper vocaal onder de mat veegt. Dat verteert het linkse publiek wat beter en zorgt voor kijkcijfers.

Sidenote: eng hoe vaak meneer Klaver tegenwoordig bij Jinek zit. De reden is bekend, maar bevestigt het bovenstaande.

On-topic: ik zal dit weekend ook eens in mijn spaarpot kijken.

Helemaal mee eens. Helaas lijkt men het altijd zo uit te meten dat er een welbespraakte en ervaren politicus zit, die een lokale vuurwerkverkoper vocaal onder de mat veegt. Dat verteert het linkse publiek wat beter en zorgt voor kijkcijfers.

Sidenote: eng hoe vaak meneer Klaver tegenwoordig bij Jinek zit. De reden is bekend, maar bevestigt het bovenstaande.

On-topic: ik zal dit weekend ook eens in mijn spaarpot kijken.

Zet je er toch iemand van bijvoorbeeld VuurwerkCheck en/of HVLV neer die net zo welbespraakt is?

Zet je er toch iemand van bijvoorbeeld VuurwerkCheck en/of HVLV neer die net zo welbespraakt is?

Dat zou ideaal zijn. Maar Jinek en consorten kiezen blijkbaar liever voor een minder welbespraakte Hagenees versus 2 charmante vrouwelijke artsen die spreken over al het leed wat ze die nacht tegenkomen. Voeg daar nog Loretta Schrijver als hondenliefhebber aan toe en klaar ben je ;)

Donateurs, bedankt!

We hebben binnen 24 uur de eerste €1500,- opgehaald om de #LaatOnsVieren campagne te financieren. Daar zijn we trots op, en we zijn jullie allemaal heel erg dankbaar!

Maar we zijn er nog lang niet. Er is meer geld nodig om het bereik te genereren wat we voor ogen hebben. We gaan voor een landelijk bereik. Van Noord tot Zuid, en van Oost naar West, iedereen zal weten dat de Nederlandse vuurwerktraditie nog springlevend is, en dat voor altijd zal blijven!

Met jullie hulp, kunnen we die droom waarmaken.

https://hvlv.nl/doneren/

FB_IMG_1633715552384.jpg

Bijlagen

• FB_IMG_1633707552756.jpg
    FB_IMG_1633707552756.jpg
    150,1 KB · Weergaven: 0
Wat? Dekte de 1€ per traditie box van katan de kosten niet? Je verwacht het niet..

In ieder geval succes gewenst.

Misschien dat je achmea nog kunt vragen als sponsor? Ohnee, die zit al in het andere kamp.

Heel goed bezig! Word echt blij van alle plannen die jullie hebben. Hoe mooi zou t zijn als er spotjes van jullie op tv langskomen. Ik heb 50 euro gedoneerd, volgende maand weer.

Komen er nog meer acties waar wat donaties voor nodig zijn? Zodat er groots uitgepakt kan worden. Lijkt mij nu de juiste (onzekere) tijd. Denk dat er meerdere freaks zijn die nu wel een (kleine) bijdrage willen doen!

Hi mannen!

Donaties zijn altijd welkom. Zo kunnen we bijvoorbeeld het bereik van de #LaatOnsVieren campagne vergroten. Daarnaast is het fijn om budget achter de hand te hebben om last minute campagnes te kunnen voeren.

Met elke donatie zijn wij blij:)!

Is dit een grap ofzo? Ik knal ook wel door zonder hvlv. Waar blijft die doekoe van de importeurs dan? De importeurs die de afgelopen jaren meer dan genoeg gesponsord zijn. Juist de importeurs laten t afweten. Koop ik liever een extra cakebox en geef die weg aan een gezin dat hierdoor ook eens wat te stoken heeft.

Dus importeurs, wachten doe je op de trein of de bus.

Is dit een grap ofzo? Ik knal ook wel door zonder hvlv. Waar blijft die doekoe van de importeurs dan? De importeurs die de afgelopen jaren meer dan genoeg gesponsord zijn. Juist de importeurs laten t afweten. Koop ik liever een extra cakebox en geef die weg aan een gezin dat hierdoor ook eens wat te stoken heeft.

Dus importeurs, wachten doe je op de trein of de bus.

Ik snap je reactie, er kan altijd ergens wat achter zitten. Het feit dat ze vuurwerk weg willen is puur om controle te krijgen over het afsteken. De uitstoot en vernieling is niks op jaarbasis. Waar wij niet aan toe moeten geven is alle negatieve berichtgeving! We worden hier al gemindfucked met al die krantenkoppen ! Elke nederlander gemiddeld geniet van vuurwerk !!!! Zelfs de oudjes, honden ook als ze aangeleerd zijn dat het niet gevaarlijk is.
Waar zijn onze vuurwerkscholen met uitleg over de oude nederlandse fabrieken ? Waar zijn onze scholen van jongs af aan om de jeugd te leren wat het echt betekend ? En waar het is begonnen ? Nergens te vinden !!! Waar is de vuurwerkcultuur ?

Als die rekening zo goed gespekt is door importeurs, waarom dan deze oproep?

Vuurvent haalt in zn uppie effe 10 ruggen op in no time. Ik vind dat deze vraag om geld niet gepast is. En vele met mij, er is niet voor niets zo weinig gestort in al die tijd. Dat bijdehandte gedoe ben ik ook wel een beetje klaar mee, ga eerst je kern taken uitvoeren daarna leuk doen. Praatjes vullen geen gaatjes.

En waarom mag Vuurvent wel om een vrijwillige bijdrage vragen, en de HVLV niet ? Als je wat wilt doneren, dan doe je dat, en zo niet, dan niet ....
Man, maak het elkaar niet zo moeilijk, dat gebeurd momenteel al wel genoeg :frusty:

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat Sirens weet? Zou je dat willen delen?

Inderdaad. Want HVLV kan altijd extra nuttige informatie gebruiken om mee verder te strijden. En als het echt pikante inside informatie is wat over HVLV gaat, horen we dat ook graag. Dus doe eens vertellen, Sirens.

Verder wil ik nog best even iets kwijt over mijn beweegredenen om deel uit te maken van HVLV. Ik hoop natuurlijk vurig dat er nooit een totaal verbod op legaal siervuurwerk komt. Tegelijkertijd weet ik ook dat het bijzonder moeilijk zal zijn om de verbodsfetisjisten ervan te overtuigen om hun strijd te staken. Die realisatie creëerde voor mij persoonlijk een gevoel van machteloosheid. Maar in plaats van te zwelgen in die machteloosheid, koos en kies ik er bewust voor om waar mogelijk actie te ondernemen.
Als er dan toch ooit een verbod komt, hoef ik me in ieder geval niet af te vragen of ik misschien iets had kunnen doen, want ik heb alles gegeven.

Doen is beter dan hopen, en zeker beter dan achter mijn toetsenbord zitten te verzuren.
Probeer het eens. Wie weet red je zomaar een prachtige traditie.

Edit: En ik zal het je nog sterker vertellen:
Als het dan toch ooit echt verboden wordt, knokken we gewoon door! Maar dan om het weer terug te krijgen.:thumbsup:

Zullen we de kaping van dit topic bij deze beëindigen?

De mannen van HVLV doen goed werk volgens mij, en zijn zichtbaarder dan ooit.
Doneer wanneer je wil en kan, en help op die manier mee om de discussie bij zoveel mogelijk mensen onze kant op te buigen.

Keep up the good work!

Back
Bovenaan