Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En wat doe jij zelf om mee te helpen dan?Maar eerlijk is eerlijk er is niet veel tegengas voorderest
Dus ik hoop dat het vuurwerk liefhebbers verbond wat kan klaar maken.
Ik weet nog dat ze met het geniale plan kwamen om in straal van … meter bij bejaardenhuizen weg te blijven ,,, en die arme mensjes zaten achter het raam te wachten om vuurwerk te zien waar ze al 80 haar van hadden genoten![]()
Vorige week hebben we wederom weer ingesproken in Almere, de FVD mevrouw leek wel een GroenLinkser in een FVD jasje..
Ik heb nog met die dame gemaild. Ik verweet haar het feit dat ze zelf 2 paarden heeft en zich daarom liet kleuren. Ze beweerde van niet en dat de hele fvd fractie er zo over dacht. Heb haar succes gewenst met de eerstkomende verkiezingen![]()
Je kan het echt niet bedenken.... waardeloos...
Kan ze geen reptielen verbieden?
Ik heb nog met die dame gemaild. Ik verweet haar het feit dat ze zelf 2 paarden heeft en zich daarom liet kleuren. Ze beweerde van niet en dat de hele fvd fractie er zo over dacht. Heb haar succes gewenst met de eerstkomende verkiezingen
Wel duidelijk als je de Twitter pagina ziet.
Groenlinkser in een FVD jasje.
Eerder nog PvdD. Ze heeft 2 honden. 2 paarden en 6 katten.
Verbazingwekkend dat zo iemand voor de FVD in de politiek is gegaan.
Nog verbazingwekkender is dat ze onder die vlag haar PvdD standpunten er door mag drukken.
Wat zou Thierry hier eigenlijk van vinden?
Helemaal onderaan in deze link haar dierenpassie..
https://www.rsdrnederland.nl/baasjes-vertellen-1
“Dieren zijn mijn passie, dus mijn vriendenkring bestaat uit dierenliefhebbers.”
Iemand ff een mailtje/berichtje naar Thierry of andere partijleden sturen?
”Tijdens de stemming over het onderwerp ontstond er nog een discussie over een raadslid dat niet wenste mee te stemmen. Karine de Potter van FvD gaf vlak voor de stemming het volgende aan: "Ik heb persoonlijk een heel uitgesproken mening over vuurwerk. Echter, ik ben gekozen door - en zit hier voor - Almeerse burgers. Vandaar dat ik niet voor kan stemmen. Maar ik wil ook niet tegen stemmen. En ik ga de zaal tijdelijk verlaten."
De voorzitter van de vergadering, burgemeester Ank Bijleveld, vond het prima dat De Potter afzag van het uitbrengen van een stem. Raadsleden van onder meer de PVV, Leefbaar Almere en D66 wezen op het Reglement van Orde, dat zomaar afzien van een stem niet zou toestaan.
'Stemplicht'
Alleen in het geval van een persoonlijk belang zou het verlaten van de raadszaal volgens hen toegestaan zijn. "Er is geen persoonlijk belang, er is een persoonlijke mening. Dat is wat anders," zei Marco de Kat van Leefbaar Almere. "Er is getekend voor aanwezigheid in deze vergadering. Volgens mij hebben raadsleden dan een plicht om te moeten stemmen", vulde Martine van Bemmel van D66 aan.
Burgemeester Bijleveld gaf aan dat de zaal verlaten volgens haar niet alleen bij belangenverstrengeling, maar ook bij gewetensbezwaren geoorloofd is.”
deze bedoelde je? https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?62779-Nietonsvuurwerk-nl&p=1283064#post1283064Vandaag op de radio een reclame spotje van niet mijn vuurwerk.com voor bij horen komen.
Ik dacht nee he maar bleek tenminste mee te vallen. Het is voor mij tenminste een teken dat er openlijk tegen gas wordt gegeven .![]()