Hummingbird [Uitloop 2024]

Geweldig! Iets wat al jaren op de lijst staat, maar een goede hummercake ontbreekt vooralsnog. Hoop echt dat dit het wordt!

Heb 2 maal de Wonderland A van Marijn gehad en dan sta je na 00u00 overwegend 1,2'' dozen te stoken en dan kom je met zo iets tussendoor :D Geweldige reacties op gehad en vond het zelf ook echt super!

Deze tijdens de kortingsactie al besteld, maar kennelijk zat hier niet veel korting op... Ach voor 16 euro zal ik er vast geen miskoop aan hebben :)

Echt heel benieuwd naar deze. Hummers geeft altijd een lach op ieders gezicht. En hij is ook nog eens scherp geprijsd!

Ook maar vast besteld destijds tijdens de actie hoewel deze dan geen actieprijs had maar wel meetelde voor het minimum bestelbedrag. Heel benieuwd naar. Paar weken terug zag ik de foto al op de Intratuin website, prachtig label!

Ik wacht sinds de Wasp al jaren met smart op een nieuwe hummercake. Kocht als alternatief elk jaar de kleine losse hummers van Leslie.

Prijs is iig prima, nu de uitwerking nog! Benieuwd naar het filmpje!

Ik hoop toch wel dat deze echt gaat komen dit jaar. Zal anders niet de eerste hummercake zijn die toch niet komt...
Ik heb afgelopen weekend gevraagd aan China Red wanneer ze een filmpje verwachten. Dit was de reactie:
Hoi Rick, deze is onderweg. We zijn er hard mee bezig, dus nog een heel klein beetje geduld is nodig. We kunnen je wel alvast vertellen dat het wachten de moeite waard is ��
Fijne zondag! Gr Team China Red

gaaf...voor mn showtje hou ik heel erg van aparte effecten zoals spinners, bees, insert cakes etc.

Ben zeer benieuwd naar deze..

Yes! Eindelijk echte hummers en niet voor de gek gehouden door de naam. Hier maak je mij heelberg blij mee.

Die is wel heel erg gaaf zeg, prachtig uitgevoerd. Eindelijk weer eens een goede hummer cake.

Back
Bovenaan