Hummingbird [Uitloop 2024]

Leuk ding, alleen al dat kenmerkende geluid van de hummer is het mij waard. Gaat, mits we een CR dealer in de buurt tegenkomen, 100% mee.

Vandaag was ik even op bezoek bij de Vuurwerkhal om alvast een kijkje te nemen in de showroom, een blik in de bunkers te werpen en natuurlijk om het even over de demo te hebben. Tijdens dit bezoek kreeg ik te horen dat de Hummingbird tijdens de demo op 12 december geschoten zal worden. Erg benieuwd hoe deze zal presteren en hoe ik het karakteristieke geluid live zal ervaren.

Ik hou van hummers, maar ik twijfel.
Voor de zelfde prijs koop je 10 pakjes stinger bees en dus 60 keer een hummer effect.
Is waarschijnlijk leuker

U vraagt, wij draaien! :)

Persoonlijk hou ik wel van dit soort producten. Het is net weer even anders en daarmee valt het toch op. Hummers zijn wat mij betreft te weinig op de markt en daarmee is deze cake een mooie aanvulling! Op de demo is het lastig oordelen, maar ik denk dat hij prima presteert in de straat. En succes gegarandeerd bij de vrouwen met dit soort cakes. :p

Naar dit product kijk ik erg uit. Zoiezo vind ik het artwork al prachtig. De uitwerking op het filmpje hierboven ziet er ook prima uit. Helaas een van de weinige hummercake's nog.

Komt zeker goed over op de film. Helaas geen budget meer over, maar gaat zeker op de lijst voor volgend jaar.

U vraagt, wij draaien! :)

Persoonlijk hou ik wel van dit soort producten. Het is net weer even anders en daarmee valt het toch op. Hummers zijn wat mij betreft te weinig op de markt en daarmee is deze cake een mooie aanvulling! Op de demo is het lastig oordelen, maar ik denk dat hij prima presteert in de straat. En succes gegarandeerd bij de vrouwen met dit soort cakes. :p

Op 0:18 komt er 1 weer helemaal tot aan de grond, lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling :bonk:

Prachtig label maar hummers kwamen matig uit de verf, en zeker niet zo duidelijk qua volume als ik ze vroeger wel eens meegemaakt heb. Niet iets om weer te nemen helaas

Deze had bij mij een beetje vreemd inconsistent tempo. Hummers niet al te hard al speelde de wind misschien een rol. Wel een toffe cake en het publiek aangenaam verrast.

Back
Bovenaan